Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: نمایندگان مجلس در حال تهیه و تدوین قانونی هستند که در صورت تصویب دایره اختیارات بسیج سازندگی در اجرای طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی را گسترش می‌دهد. - اخبار استانها -

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به عقب‌ماندگی پروژه‌های حوزه راه‌ و شهرسازی در استان از جمله راه‌های روستایی و طرح ملی مسکن اظهار داشت: به همین خاطر بنا داریم با همکاری وزارت‌ راه و شهرسازی بودجه و اعتبارات مورد نیاز این وزارت‌خانه از طریق تهاتر ملک تأمین شود تا از آن برای ساماندهی پروژه‌های عقب‌افتاده راه و شهرسازی بهره بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین یکی دیگر از برنامه‌های ما برای ساماندهی طرح‌های نیمه‌کاره این حوزه استفاده از پیمانکاران جهادی از جمله سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که می‌توانند با اتکا به گروه‌های جهادی خود با هزینه کمتر بیشترین استفاده را از اعتبارات و امکانات موجود کرده و طرح‌های عمرانی را در زمان کمتری تکمیل کنند.

محمدبیگی با تأکید بر لزوم افزایش اختیارات بسیج سازندگی در اجرای طرح‌های عمرانی دولت ادامه داد: به همین خاطر نمایندگان مجلس در حال تهیه و تدوین قانونی هستند که در صورت تصویب دایره اختیارات بسیج سازندگی در اجرای طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی را گسترش می‌دهد.

جاده جم‌جرد به بهرام‌آباد به‌زودی تکمیل می‌شود

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در بخش دیگری از این گفتگو از تکمیل جاده روستای جم‌جرد (گم‌گرد) به بهرام‌آباد در آینده نزدیک خبر داد و گفت: 4 کیلومتر از این جاده تا امروز آسفالت شده که به علت فقدان اعتبار بودجه قرار بود ادامه اجرای این طرح را رها کنند؛ اما با دعوت از استاندار و مسئولان استان برای بازدید از این طرح قرار شد که 2 کیلومتر باقی‌مانده از این جاده هم آسفالت شود.

بسیج سازندگی 2000 شغل در استان قزوین ایجاد می‌کندبسیج سازندگی استان قزوین از ایده‌های خلاقانه کسب‌ و کار حمایت می کندبسیج سازندگی قزوین به اجرای طرح‌های بازآفرینی حاشیه‌ شهرها و مناطق محروم کمک می‌کند

محمدبیگی با تأکید بر لزوم اجرای طرح‌های عمرانی مصوب شوراهای توسعه و برنامه‌ریزی شهرستان‌ قزوین افزود: اداره کل راه و شهرسازی باید با پیگیری بیشتر مقدار بیشتری قیر رایگان در اختیار پیمانکاران داخل استان قرار دهد تا بتوانند تا حد ممکن راه‌های روستایی موجود را آسفالت کنند.

وی ادامه داد: تلاش نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی این است که گره‌های اعتباری و بودجه‌ای موجود بر سر راه اجرای پروژه‌های عمرانی را با رایزنی با وزرا و مسئولان ارشد کشور باز کنند تا طرح‌های عمرانی نیمه‌کاره و مهم استان دوباره به ریل اجرا بازگردند و چرخ توسعه زیرساخت‌های عمرانی در استان قزوین متوقف نشود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس استانداری قزوین بسیج سازندگی مجلس استانداری قزوین بسیج سازندگی اختیارات بسیج سازندگی اجرای طرح های عمرانی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ طرح عفاف و حجاب موسوم به «طرح نور» از ۲۵ فرورودین همزمان با سراسر کشور در گیلان آغاز شد.

خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای گیلان با نگاهی به روند اجرای این طرح در استان، نظر مردم را در این خصوص جویا شده است.

مردم مومن و معتقد گیلان حمایت خود را از این طرح ملی که حدود ۲ هفته از اجرای آن در کشور و استان می‌گذرد ابراز کردند.

مردم گیلان با تاکید بر لزوم حفظ حجاب برای بانوان، این امر را موجب امنیت و آرامش خاطر این قشر از جامعه دانستند.

دیگر خبرها

  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان