Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبادالله کنجوریان امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا ویروس در شهرستان هرسین، اظهار داشت: از ابتدای پیک پنجم تاکنون کمان‌کان شهرستان هرسین در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی ادامه داد: در این راستا همه عزیزان در حوزه درمان با همکاری تمامی ادارات به خصوص نیروهای سپاهی، بسیجی، نظامی و انتظامی مسؤول خدمت‌رسانی به بیماران و مردم شهرستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار هرسین سرعت واکسیناسیون در شهرستان را قابل قبول دانست و گفت: تاکنون ۲۱ هزار و ۷۴۴ نوبت اول و ۱۱ هزار و ۶۶ دُز دوم در مجموع ۳۳ هزار دُز در شهرستان تزریق شده است.

وی با اشاره به فعالیت سه مرکز تزریق واکسن در شهرستان، گفت: تاکنون ۱۰ هزار و ۸۴۴ مورد تست پی‌.سی‌.آر در شهرستان گرفته شده که ۴ هزار و ۴۶۶ مورد از آن مثبت تشخیص داده شده است.

کنجوریان آخرین آمار بستری صبح امروز بیمارستان شهدا هرسین را ۷۵ مورد عنوان کرد و افزود: با همکاری سپاه، هلال احمر، تربیت بدنی و دیگر ادارات مرکز جدید بیمار بستر با ظرفیت ۲۰ تخت در محل سپاه پاسداران شهر هرسین دایر شده تا در صورت تکمیل ظرفیت بیمارستان، مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه از زمان ابتدای بیماری تا امروز ۱۴۶ نفر از همشهریان جان خود را به علت ابتلا به کرونا از دست داده‌اند، خاطرنشان کرد: وضعیت شهرستان طی‌ یکی‌دو روز اخیر تا حدودی به سمت پایداری در پیش است، ولی این موضوع نباید سبب سهل‌انگاری شود نیاز به همکاری جدی مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داریم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه سپاه پاسداران رسانه فرماندار هرسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مختار رجایی فر ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: سگ‌های ولگرد نیز باید توسط شهرداری جمع آوری، ساماندهی و به جایگاه مشخصی انتقال داده شوند که واکسیناسیون برای آنها انجام شود.

وی بیان داشت: قیمت تمام شده یک دوز واکسن بیش از ۵۰۰ هزار تومان است اما دامپزشکی برای واکسینه کردن سگ‌های ولگرد در صورت جمع آوری توسط شهرداری، آمادگی کامل دارد.

رجایی فر تصریح کرد: دامپزشکی همچنین با کمک مراکز بخش خصوصی طرف قرارداد، برای عقیم کردن و جلوگیری از زاد و ولد سگ‌های ولگرد آمادگی دارد.

وی با بیان اینکه وظیفه سازمانی دامپزشکی، واکسینه کردن سگ‌های صاحب‌دار مثل سگ‌های گله دامداران و عشایر است، گفت: با این حال در راستای سلامت مردم، دامپزشکی سگ‌های ولگرد را نیز در صورت جمع آوری در یک محل واکسینه می‌کند.

رجایی فر اظهار داشت: در سال گذشته نیز ۱۲ هزار و ۷۵۳ سگ صاحب‌دار واکسینه شدند.

کد خبر 6090026

دیگر خبرها

  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد
  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا