Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ امیر حاتمی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه وزیران سابق و جدید وزارت دفاع با تبریک به وزیر جدید دفاع اظهار داشت: با توجه به شایستگی‌های زیادی که امیر آشتیانی دارد و آشنایی عمیق به مسائل راهبردی و اولویت‌دار نیروهای مسلح و کمک و همکاری که همه با او خواهند داشت، بسیار امیدوارم که برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان او افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر سابق دفاع گفت: از همه دوستانی که کمک کردند صمیمانه تشکر می‌کنم. اگر کاری انجام شده کار همه است و ما هم شریک کوچکی در این کار بودیم. در همه جا شاهد زحمات و تلاش همه دوستان  و لطف برکت خداوند بودیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سالهای اخیر اظهار کرد: هر گوشه که نگاه کنیم می‌بینیم که کار بزرگی انجام شده است در حوزه رزم زمینی ۳۰۰  دستاورد جدید داشتیم. در حوزه موشکی و موشک‌های کروز کارهای بسیار افتخار آمیز انجام شد.در حوزه پدافند هوایی که آرزوی قلبی من بود، دستاوردهای خوبی  داشتیم و دست‌مان پر است.  در جنگ الکترونیک، ارتباطات وضع بسیار خوبی داریم حرکت موثری دوستان انجام دادند. در حوزه دریایی زیرسطحی، سطحی شناورهای تندرو و تجهیز  آنها اتفاقات خوبی افتاد.

سرتیپ حاتمی ادامه داد: چهار سال گذشته دوره حیات حوزه رزم هوایی بود و اتفاقات خوبی در حوزه هواپیماهای آموزشی و پهپادها به وقوع پیوست. در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت و با تلاش رزمندگان این جبهه و حمایت‌های صورت گرفته امروز شاهد ارتقای توان دفاعی این جبهه هستیم. 

وی با اشاره به دیپلماسی دفاعی و صادرات محصولات دفاعی گفت: سال ۹۹ دو برابر سال ۹۸ صادرات دفاعی داشتیم و این علی رغم همه دشمنی‌ها بدست آمده است. ما امروز با بیش از ۴۲ کشور رابطه خوب صادراتی داریم و پهپادهای ما مورد استقبال سایر کشورها است.

وزیر پیشین دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: شهادت می‌دهم که اغلب دوستان ما با تمام ظرفیت و گاهی بیش از ظرفیت تلاش کردند که از همه فرماندهان نیروهای مسلح و در صدر همه از فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای که با حمایت‌ها و راهنمایی‌های ایشان در مسیر همراه ما بود قدردانی می‌کنم.

 سرتیپ حاتمی ادامه داد: از صمیم قلب از همه کسانی که با هم کار کردیم چه در درون وزارت دفاع و چه بیرون از وزارت دفاع حلالیت می‌طلبم نه به این خاطر که واقعاً جایی کوتاهی کرده باشم و تعمداً حقی را ضایع کرده باشم یا بی احترامی کرده باشم.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1549593

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: امیر حاتمی وزیر دفاع وزارت دفاع نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در جریان دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان که برای نخستین بار پس از ۳۰ سال در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای در آستانه قزاقستان صورت گرفت، طرفین بر افزایش ظرفیت‌ها و آمادگی‌های دو کشور برای توسعه همکاری‌های دفاعی تاکید کردند. در این ملاقات ژنرال روسلان ژاک سیلیکوف وزیر دفاع قزاقستان نخستین حضور وزیر دفاع ایران در اجلاس وزاری دفاع شانگهای پس از عضویت کامل ایران را تبریک و ابراز امیدواری کرد: حضور ایران در این سازمان موجب تقویت و پیشبرد برنامه‌ها و ماموریت‌های این سازمان گردد.   امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با یادآوری برخی ابعاد همکاری‌های دفاعی فعلی دو کشور در زمینه‌های آموزشی و طب نظامی خواستار گسترش این همکاری‌ها شد. وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این ملاقات ضمن دعوت از همتای قزاقستانی خود برای سفر به تهران تاکید کرد: ایران کاملا آماده گسترش همکاری‌های دو جانبه دفاعی می‌باشد. در پایان این دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان تشکیل کارگروه جهت ساماندهی و پیشبرد همکاری‌های دو کشور را مورد تاکید قرار دادند.

دیگر خبرها

  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد، حجاب و توجیه نیروهای فراجا