Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@22:54:34 GMT

طرح مردم یاری در روستاهای اراک اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۷۳۷۴

طرح مردم یاری در روستاهای اراک اجرا می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار حسن هوشیار در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به لزوم حمایت از مردم مناطق محروم و کم برخوردار، بیان داشت: در این رویکرد و با تشکیل کارگروه جهادی در آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر اراک و با همکاری دستگاه های مربوطه و به ویژه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، به تدریج و با انجام طرحهای مختلف مردم یاری، مناطق محروم و کم برخوردار استان تا پایان سال جاری از حمایت های بهداشتی، مهندسی و غذایی این آموزشگاه برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی خاطرنشان کرد: تاکنون کارکنان پلیس این آموزشگاه علمی، تخصصی در 12 نوبت در روستای محروم و کم برخوردار شناسایی شده از سوی بخشداری و فرمانداری های مربوطه، حضور یافته و مردم این مناطق را از انواع تخصص های پزشکی، بهداشتی، دارویی، غذایی، لجستیکی و مهندسی رایگان، برخوردار ساخته اند. 
فرمانده آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر اراک با اشاره به اهداف فعالیت های طرح مرد یاری این آموزشگاه افزود: از مهم ترین اهداف اجرای این طرح، محرومیت زدایی، خود سازی و تقویت فرهنگ و روحیه کار جهادی در جامعه است. 
این مقام مسئول یادآور شد: بی تردید انجام طرحهای مردم یاری در مناطق محروم، به تنها باعث ارتقاء روز افزون روحیه مردم یاری کارکنان پلیس می شود بلکه علاوه بر آن، شور و اشتیاق اهالی مناطق محروم را نیز برای عمران و آبادانی مناطق محروم خود افزایش خواهد داد. 
سردار هوشیار با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه طرحهای مردم یاری نیروهای مسلح اظهار داشت: طرحهای حمایتی نیروی انتظامی از مردم مناطق محروم ، نشان دهنده باور پلیس به مدیریت جهادی، ایثار و نیز گامی مهم برای حل مشکلات مردم و مقابله مستمر با توطئه های مختلف دشمنان است. 
این مقام عالی انتظامی در پایان مهمترین هدف طرحهای مردم یاری پلیس را جاری ساختن روحیه امید و شادابی در وجود مردمان مناطق محروم دانست و بیان کرد: آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر اراک، طرحهای حمایتی خود را در این مناطق با بهره گیری از تمامی ظرفیتها و امکانات به پیش خواهد برد چرا که باور پلیس بر این است که توسعه اقتصادی و امنیتی در مناطق محرم، یک ضرورت و نیاز راهبردی برای حل آسیب های مختلف اجتماعی و ارتقاء روز افزون امنیت اجتماعی افراد جامعه است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: اراک توسعه اقتصادی مناطق محروم مردم یاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی