Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تقویت توان رزم در مواجهه با تهدیدات سخت، نیمه‌سخت و نرم در دستور کار وزارت دفاع است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سرتیپ «محمدرضا قرایی‌آشتیانی» در آیین تکریم وزیر سابق این وزارتخانه با اشاره به سرفصل‌ها و الویت‌های وزارت دفاع، اظهار داشت: تقویت توان رزم نیرو‌های مسلح در مواجهه با تهدیدات سخت، نیمه‌سخت و نرم همانند گذشته در رأس فعالیت‌های وزارت دفاع قرار گرفته و پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: توجه به حوزه تحقیقات، نوآوری و توسعه فناوری‌ها و زیرساخت‌ها دنبال خواهد شد؛ همچنین دیپلماسی دفاعی را با رویکرد کمک به دیپلماسی نظامی ادامه خواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه جهش صادراتی و رفع گلوگاه‌های فناوری را دنبال می‌کنیم، اضافه کرد: از ظرفیت‌های دولتی و خصوصی برای مشارکت در تأمین نیازمندی‌های حوزه دفاع استفاده خواهیم کرد و همچنین از سرریز توان دفاعی در بخش‌های دولتی و خصوصی و تجاری‌سازی آن‌ها به‌صورت هدفمند استفاده می‌کنیم.

امیرایرانی خاطرنشان کرد: در به ثمر رساندن طرح‌های سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی لشکری و تقویت حضور در حوزه‌های پتروشیمی، نفت و معدن، فعالیت‌های لازم صورت خواهد گرفت.     بیشتربخوانید: راز پنهان رزمندگان گردان کمیل در کانال دوم فکه

 

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت دفاع امیر محمد رضا قرایی آشتیانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت دفاع وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار پیامی در ویراستی ضمن تقدیر از اهتمام وزیر محترم نیرو نوشت:

از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی #دشت_قزوین از سد طالقان ممنونم.

در پی دیدار امروز استاندار قزوین با وزیر نیرو، با دستور وزیر نیرو به زودی بخشی از حق آبه کشاورزی استان از سد طالقان رها سازی خواهد شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • نشریات دانشجویی روایت‌گر جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه باشند
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد
  • فو فایتر ؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک ها(+عکس)
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • وزیر دفاع روسیه: اوکراین در سال جاری بیش از ۱۱۱ هزار سرباز از دست داده است