Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی تهران بزرگ از افتتاح مرکز واکسیناسیون بسیج دانشجویی «شهید کسری اسماعیلی» فردا، ۸ شهریور خبر داد.

به گزاری خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا محمدی نژاد، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی تهران بزرگ  از افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید کسری اسمعیلی داد و گفت: ما پیرو صحبت‌های حضرت آقا که نیرو‌های جهادی و مردمی مجدداً ورود پیدا کنند، شروع به تعریف یک سری از اقدامات کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله مرکز واکسیناسیون که این در راستای مسئله محوری نیز هست، بسیج دانشجویی یک گفتمانی داشت، یک مسئله محوری انجام بدهد که الان مسئله اول کشور هم کرونا است.


محمدی نژاد علت نام گذاری مرکز واکسیناسیون را چنین بیان کرد: چون در آستانه سالگرد شهادت کسری اسمعیلی بودیم و کسری اسمعیلی یکی از جهادگران پزشکی ما بود و در این راه شهید شد اسم مرکز را مرکز واکسیناسیون شهید کسری اسمعیلی گذاشتیم.


وی خبر از افتتاح این مرکز در روز دوشنبه ۸ شهریور خبر داد و گفت: انشاءالله از دوشنبه مرکز افتتاح می‌شود و به مدت یک ماه فعال خواهد بود.


مسئول عملیات جهادی تهران بزرگ از حضور دانشجویان دانشگاه‌های تهران در این مرکز چنین بیان کرد: دانشگاه‌های تهران یعنی جهادگران دانشگاه‌های تهران نیز شیفت بندی شدند تا اقدام جمعی صورت بگیرد. در این مرکز واکسیناسیون روزانه ظرفیت واکسیناسیون ۲ الی ۱۰ هزار نفر را داریم.


محمدی نژاد در پایان اشاره کرد: افتتاح این مرکز با همکاری بنیاد احسان، بسیج جامعه پزشکی، ناحیه بسیج دانشجویی تهران و دانشگاه‌های تهران انجام گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی عملیات جهادی کرونا دانشگاه های تهران مرکز واکسیناسیون بسیج دانشجویی کسری اسمعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم

اثری تازه از سوی بسیج دانشجویی با موضوع «نامه‌ای برای تو» در قالب نماهنگ منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،اثری تازه از سوی بسیج دانشجویی با موضوع «نامه‌ای برای تو» در قالب نماهنگ منتشر شد.

این اثر به دنبال برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا و اروپا با دانشجویان آزادی خواه رخ داده است.

این نماهنگ به نامه رهبر انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکا اشاره دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد