Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: دو بانده سازی محور سربیشه درح، ماهیرود مهمترین اولویت بود که خوشبختانه با پیگیری‌های مستمر ضمن افزایش قابل توجه اعتبار مصوب مسیر تععین تکلیف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، مصطفی نخعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیگیری لازم جهت تسریع در مبادله قرارداد مشارکت تسهیلات ماده 56 برای باند دوم محور سربیشه - درح - ماهیرود به مبلغ 100 میلیارد تومان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دوبانده سازی این مسیر یکی از مهمترین اولویت‌های بنده از ابتدای حضور در مجلس بوده است، گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته تاکنون، ضمن افزایش قابل توجه اعتبار مصوب مسیر مذکور نسبت به سال گذشته، در حالی که در ابتدای سال گذشته کمتر از 20 کیلومتر مسیر در حال کار بود، اکنون تمامی 135 کیلومتر آن تعیین تکلیف شده و در حال فعالیت است.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 7 شهریور ماه سال 78 ماندگارترین و طلایی ترین روز برای نهبندان است، ادامه داد: مردمان سختکوش و قانعی که تنها نام شهرستان را یدک کشیده و از امکانات بی بهره بودند درست 22 سال،  پیش بود رهبری از  میان همه شهرستان‌ها نهبندان را انتخاب کردند و از این شهرستان بازدید کردند.

وی اظهار داشت: در حالی سالروز سفر تاریخی رهبری معظم انقلاب به شهرستان نهبندان را داریم که در حال حاضر ناراحتی ما از این است که با گذشت 22 سال از این سفر هنوز هنوز آن طور که باید مصوبات پیگیری نشده است و رهبری 22 سال پیش کار بسیار بزرگی کردند و نهبندان را انتخاب کردند و تاکید جدی داشتند که من به این شهرستان آمده ام تا توجه مسئولان را جلب کنم ، هرچند سفر رهبری بسیار پر خیر و برکت بود.

نماینده مردم نهبندان در مجلس: خواستار اجرای کامل طرح توسعه شهرستان نهبندان هستیماستاندار خراسان جنوبی: گذرگاه "دوکوهانه" نهبندان تا پایان شهریورماه بارگشایی می‌شود

وی ادامه داد: همین که در این سفر طرح توسعه تهیه شد و به تصویب هیات وزیران رسید اقدام بسیار خوبی بود چرا که اگر این سفر پر خیر و برکت نبود طرحی به نام طرح توسعه تهیه نمی شد. 

نخعی با بیان اینکه در تهیه طرح توسعه نهبندان پیش بینی های خوبی شده بود و کار بسیار بزرگی بود گفت: اما متاسفانه مسئولان گذشته آن طور که باید پیگیری نکردند چرا که چهره الان شهرستان نهبندان با چهره ای که در طرح توسعه ترسیم شده بود تفاوت دارد و وضعیت اقتصادی در حال حاضر شهرستان با قابلیت‌ها و آنچه که شناسایی شده بود تطابق ندارد. 

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه گفت : به طور دقیق نمی‌توان درصد تحقق طرح توسعه را عنوان کرد اما به نظر من ساید بین 40 تا 50‌ درصد آن محقق شده است.

نخعی با بیان اینکه اگر بخواهیم زیر ساخت‌ها را در نظر بگیریم به عنوان مثال اگر حرف از فرمانداری ویزه می‌شود اگر حرف از زیر ساخت‌ها می‌شود هر  کدامش در نوع خود از اهمیت زیادی برخوردار است گفت: اگر فرمانداری ویژه در شهرستان نهبندان می‌داشتیم بسیار از مشکلات زودتر فابل حل بود ما هم از یکسال گذشته بحث فرمانداری ویژه شهرستان را دنبال کردیم و جلسات متعددی برگزار شد هنوز هم این موضوع را پیگیری می کنیم چرا که یکی از مصوبات سفر رهبری است و اگر مصوبه فرمانداری ویژه محقق شود اثرات زیادی دارد و بسیاری از مصوبات با این امر انجام می‌شد.

انتهای پیام/254

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان نهبندان نماینده مردم شهرستان ها طرح توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح زاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری به شادگان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که این مبلغ می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی به ریل گذاری شهرستان شادگان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری این شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان به صورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

صالح زاده بیان کرد: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که می‌طلبد این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی پیگیری شود.

فرماندار شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و… به بهره برداری رسیده بود،

وی گفت: از مهمترین پروژه‌های به جا مانده در شادگان تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود که با دستور آیت الله رئیسی افتتاح شد.

کد خبر 6089183

دیگر خبرها

  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد