Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر اعلام مقامات بهداشتی در ایالات متحده، میزان مرگ و میر ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در ۴۲ ایالت این کشور افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، بر اساس آمارهای رسمی با شیوع سویه مسری دلتا در آمریکا، میزان مرگ و میر ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ طی هفته گذشته در ۴۲ ایالت این کشور افزایش یافته است.

گزارش ها حاکیست، ۱۴ ایالت آمریکا شاهد افزایش ۵۰ درصدی مرگ و میر ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ طی هفته گذشته بودند و این در حالی است که در ۲۸ ایالت دیگر نیز افزایش ۱۰ درصدی در میزان مرگ و میر مشهود بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر اسکات هریس، رئیس بهداشت ایالتی در ایالت آلاباما گفت: آلاباما یکی از ایالاتی است که شاهد شیوع گسترده سویه مسری دلتا، افزایش آمار بستری شدگان و موارد فوتی مبتلا به کووید ۱۹ است و این مسئله مقامات بهداشتی را وادار می کند تا از تریلرهای متحرک برای نگهداری اجساد استفاده کنند.

وی افزود: افراد بسیار زیادی جان خود را بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ از دست داده اند و "اتاقی برای نگهداری این اجساد وجود ندارد."

وی همچنین خاطر نشان کرد: دست کم ۵۵۷۱ کودک در ایالت آلاباما در هفته گذشته به کووید ۱۹ مبتلا شده اند و هنوز مشخص نیست منشا ابتلای این کودکان کجا بوده است.

به گزارش سی ان ان، از ۲۸۷۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ که روز پنجشنبه (سه روز قبل) در بیمارستان های این ایالت بستری شده اند، ۴۵ نفرشان کودک هستند که دست کم پنج تن از این کودکان به دستگاه تنفسی مصنوعی متصل شده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس آمريكا ابتلا به کووید ۱۹ مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رسانه های آمریکایی گزارش دادند که دست کم هزار نفر در بیش از 25 دانشگاه در 21 ایالت آمریکا از 18 آوریل تا کنون توسط پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

چند ساعت پیش نیروهای پلیس شهر نیویورک به محوطه دانشگاه کلمبیا حمله کرد و ده ها دانشجوی حامی فلسطین را بازداشت کردند. اتحادیه اساتید دانشگاه های آمریکا شاخه دانشگاه کلمبیا اعلام کرد که مسئولان دانشگاه کلمبیا مسئول حوادث اخیر هستند.

از دو هفته پیش تا کنون اعتراض های دانشجویی هوادار فلسطین به دانشگاه های سراسر ایالت های آمریکا از کالیفرنیا در غرب(دانشگاه های کالیفرنیا،لس آنجلس، جنوب کالیفرنیا و...) تا شمال شرق (کلمبیا، ییل، هاروارد، یوبین و..) و نیز دانشگاه های ایالت های مرکزی و جنوبی مانند تگزاس و آریزونا کشیده شده است.

 

دیگر خبرها

  • بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا
  • ماجرای حمله پوتین به بزرگترین ایالت بکر آمریکا!
  • فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید
  • مصرف برخی خوراکی‌ها احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت