Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس بیمارستان ۵۵۳ ارتش گفت: تقسیم‌بندی توزیع دوزهای واکسن کرونا میان مراکز تجمیعی واکسیناسیون باید مورد بازنگری قرار گیرد؛ چرا که بیمارستان ۵۵۳ ارتش قابلیت خدمت‌رسانی ۲۴ ساعته در این حوزه را دارد. - اخبار استانها -

سرهنگ پزشک سیدجواد عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به ازدحام و تجمع ایجادشده در مرکز تجمیعی واکسیناسیون واقع در نمایشگاه بین‌المللی قزوین اظهار داشت: تقسیم‌بندی توزیع دوزهای واکسن کرونا میان مراکز تجمیعی واکسیناسیون باید مورد بازنگری قرار گیرد؛ چرا که بیمارستان 553 ارتش قابلیت خدمت‌رسانی 24 ساعته در این حوزه را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در مورد سهیمه واکسنی که در اختیار کانکس‌های واکسیناسیون بیمارستان 553 ارتش قرار می‌گیرد، اعتراضی نداریم؛ چرا که خود را سرباز و تابع فرمان می‌دانیم. با این حال اعتقاد داریم که افزایش واکسیناسیون در برخی مراکز تجمیعی مانند مرکز واکسیناسیون ارتش می‌تواند جلوی ازدحام و تجمع در مرکز واکسیناسیون شمال شهر قزوین را بگیرد؛ چرا که این ازدحام خودش سبب شیوع کرونا می‌شود.

عبادی با بیان اینکه هیچ مرکز درمانی را نمی‌توان شب‌ها تعطیل کرد، ادامه داد: بنابراین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در بیمارستان 553 ارتش هم می‌تواند با شیفت‌بندی نیروهای خود شبانه هم کار واکسیناسیون ضد کرونا را انجام دهد؛ چرا که هر چقدر واکسیناسیون بیشتری انجام شود، میزان ابتلا، بستری و در نهایت مرگ‌ومیر ناشی از کرونا کاهش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به افزایش مرگ‌ومیر کرونایی در بین گروه‌های سنی جوان نسبت به افراد مسن و سالمند یادآور شد: علت این امر این است که واکسیناسیون در گروه‌های سنی سالمند انجام شده؛ اما در گروه‌های سنی جوان با توجه به انجام نشدن واکسیناسیون شاهد افزایش مرگ‌ومیر ناشی از ابتلا به ویروس کرونای دلتا هستیم.

سپاه پاسداران استان قزوین 2 مرکز جدید واکسیناسیون راه‌اندازی می‌کندبحران ازدحام در مراکز واکسیناسیون قزوین / 400 هزار دوز واکسن کرونا وارد استان می‌شودراه‌اندازی مراکز واکسیناسیون دانش‌آموزان و پلیس در قزوین/ 21 درصد قزوینی‌ها واکسینه شدند

کادر درمانی ارتش در 3 جبهه با کرونا می‌جنگند

رئیس بیمارستان 553 ارتش قزوین با اشاره به فشار کاری موجود روی کادر بهداشتی و درمان بیمارستان 553 ارتش گفت: در حال حاضر کادر درمانی ما در 3 جبهه مراقبت از بیماران و بستری‌های کرونایی، واکسیناسیون و خدمات‌رسانی به بیمارستان‌های دولتی حضور دارند و به همین خاطر در حال حاضر کلیه پرسنل ما به صورت شبانه‌روزی درگیر مقابله با بحران پاندمی کرونا هستند.

عبادی ادامه داد: با این حال ما همیشه بر اهمیت پیشگیری نسبت به درمان تأکید کرده‌ایم و اعتقاد داریم اگر سطح واکسیناسیون را تا حد ممکن بالا ببریم، در 2 ماه آینده شاهد کاهش جدی میزان مرگ‌ومیر ناشی از کرونا خواهیم بود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن ایرانی کرونا استانداری قزوین ویروس کرونا ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک واکسن ایرانی کرونا استانداری قزوین ویروس کرونا ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک تجمیعی واکسیناسیون بیمارستان 553 ارتش مراکز تجمیعی واکسن کرونا مرگ ومیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،محمد علی مجذوبی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دُز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دُز واکسن تزریقی می‌شود.

او گفت: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان افزود: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

مجذوبی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، گفت: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی