Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسیقی تیتراژ سریال تلویزیونی «در کنار پروانه ها» به آهنگسازی حسین فاضل و خوانندگی احسان خواجه امیری پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، موسیقی تیتراژ سریال تلویزیونی «در کنار پروانه ها» که این روز‌ها به کارگردانی داریوش یاری از شبکه دو سیما روی آنتن رفته است با صدای احسان خواجه امیری منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این تک آهنگ حسین غیاثی ترانه سرا، حسین فاضل آهنگساز و تنظیم کننده، محمد فلاحی میکس و مستر، سینا جهان آبادی، علی جعفری پویان، بابک شهرکی و علیرضا دریایی نوازنده ویولن، بابک شهرکی و سینا جهان آبادی نوازندگان آلتو، کریم قربانی نوازنده ویولنسل، حسین فاضل نوازنده پیانو، مهران سراجیان نوازنده فلوت، بهنام حکیم نوازنده گیتار، سعید عبداللهی عکاس و محمد یعقوبخانی طراح گرافیک گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

داستان سریال «در کنار پروانه‌ها» که از شبکه دوم سیما در حال پخش است از آن‌جا شروع می‌شود که مشکلاتی پی در پی، «رهی» را که از بیماری حاد قلبی در رنج است به جوانی ناامید تبدیل کرده است. او برای نجات تنها دلخوشی زندگی اش که خواهرش است، طعمه نقشه‌ای می‌شود.

تیتراژ سریال «در کنار پروانه‌ها» منتشر شد

در این مجموعه، بازیگرانی، چون پروانه معصومی، برزو ارجمند، محمود جعفری، شهین تسلیمی، مهران رجبی، خسرو شهراز، کاوه سماک‌باشی، مجید پتکی، وحید رحیمیان، الناز اسماعیلی، محمدعلی صادق‌حسنی، دانیال محمودنیا، فرناز زوفا، علی مجلسی، مهرداد بخشی، بیتا سحرخیز، نگار عابدی، نسرین بابایی و سامرند معروفی بازی می‌کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: احسان خواجه امیری سریال تلویزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران کنار پروانه ها تیتراژ سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین

بعد از نماز، دعای کمیل داشتیم. هر یک از بچه ها قسمتی از دعا را می خواندند؛ از جمله آقا مهدی؛ اما حال و هوای او با بقیه فرق می کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از جهان نیوز، بعد از ظهر پنج شنبه بود سر و کله ی آقا مهدی پیدا شد. پایگاه ما در نوار مرزی سردشت بود و مهدی آمد تا از نزدیک، پیشرفت کارها و مسائل مربوط به شناسایی را بررسی کند.

بعد از جلسه، وقت نماز شد. آن شب خود مهدی اذان گفت و نماز جماعت را اقامه کردیم.
بعد از نماز، دعای کمیل داشتیم. هر یک از بچه ها قسمتی از دعا را می خواندند؛ از جمله آقا مهدی؛ اما حال و هوای او با بقیه فرق می کرد.

مهدی با سوز عجیبی دعا می خواند. تمام کسانی که آن شب در جلسه بودند، طعم شیرین آن دعای کمیل را از یاد نخواهند برد. مهدی دعا را در شرایطی خواند که ما زیر پای دشمن قرار داشتیم و از همه طرف مورد تهدید بودیم.

او به حدی گریه کرد که از خود بی خود شده بود. قسمتی از دعا را هم جواد دل آذر خواند.

این دو نفر چنان شوری به پا کرده بودند که همه ضجه می زدند. دعا که تمام شد، مهدی از سنگر بیرون آمد، نگاهی به آسمان انداخت و زیر لب چیزهایی زمزمه کرد. دو روز بعد خبر شهادتش آمد.
برگرفته از کتاب «برف تا برف» مجموعه خاطراتی از شهید مهدی شیخ زین الدین
راوی: عبدالرزاق شیخ زین الدین پدر شهید

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!