Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم معرفی تولیت جدید آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) ابا حضور مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ظهر امروز در مراسم معارفه تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، گفت: وجود خانه عموی امام زمان (عج) در شیراز باعث شده که این شهر به عنوان حرم سوم اهل البیت (ع) معرفی شود و خدا را برای این مجاورت شاکریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید به اینکه وظایف بسیاری برای شیعیان و ارادتمندان آن حضرت تعریف می‌شود، افزود: به واسطه محدودیت‌های بیماری کرونا،   مدیریت و تولیت این آستان مقدس دچار تحولاتی شده است که موقتاً از سوی مقام معظم رهبری

این وظیفه به بنده سپرده شده بود.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: امیدواریم افتخار خدمت به حرم شریف احمد ابن موسی (ع) را مسئولان بیشتر درک کرده و بتوانیم با استفاده از تجارب آستان های مقدس دیگر کشور، به گونه‌ای مسائل را سامان دهیم که شیراز همواره همانند همیشه بتواند در بین شهرهای جهان شهری ویژه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس بار تولیت حرم مطهر را سنگین دانست و افزود: همه باید در کمک به تولیت برای انجام خدمت بهتر کوشا باشیم.

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امام جمعه شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول