Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@15:17:35 GMT

سرپرست روابط عمومی وزارت کار و رفاه منصوب شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۸۶۳۲

سرپرست روابط عمومی وزارت کار و رفاه منصوب شد

به‌دنبال انتصابات جدید در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه نیز منصوب شد.

به گزارش ایسنا، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی "مرتضی موتورچی" را به سمت سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

لازم به ذکر است که پیش از این، "حامد شمس" عهده دار این مسئولیت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، این در حالیست که طی روزهای گذشته «سرپرست مرکز حراست وزارت کار» و «مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی» نیز منصوب شدند.

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، "علی اکبر رضایی" به سمت مشاور وزیر و سرپرست مرکز حراست و "اسماعیل زارعی کوشا" به سمت مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی منصوب شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حجت الله عبدالملکی سرپرست مرکز کار و رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: وزارت کار در سال جاری با اجرای برنامه هایی تلاش خواهد کرد دغدغه جامعه کارگری درباره امنیت شغلی را رفع کند.

خلیل‌احمد سلامی امروز سه شنبه در جشن روز کارگر که به میزبانی تشکیلات خانه کارگر استان برگزار شد، اظهار کرد: قشر پر تلاش کارگری در خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادی و تحقق شعار سال قرار دارد.

وی افزود: در این جنگ نابرابر که بواسطه تحریم‌های ظالمانه به ایران عزیز تحمیل شده است، کارگران و کارفرمایان همت و تلاش خود را برای خودکفایی کشور بکار گرفته اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به جایگاه کارگران در دین مبین اسلام اشاره و ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبق وظایف ذاتی خود و راهبری منویات مقام معظم رهبری، ارتقای وضعیت معیشتی و تأمین امنیت شغلی قشر کارگری را امسال دنبال می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد