Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرجان روزی طلب کارشناس مسئول مراقبت‌های پرستاری در منزل دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: مرکز مشاوره و ارایه مراقبت‌های پرستاری در منزل، مراکزی هستند که برای تأمین مراقبت‌های پرستاری بر اساس نیاز مددجویان مطابق با شرح وظایف و اختیارات تعیین شده پس از دریافت مجوز از دانشگاه علوم پزشکی دایر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: هدف از تأسیس این مراکز، ارایه مراقبت‌های پرستاری در منزل در زمینه‌های مراقبتی، مشاوره ای، آموزشی، پیگیری امور درمانی و توانبخشی به مردم طبق دستور پزشک معالج و یا پزشک طرف قرارداد با مرکز مشاوره و ارایه مراقبت‌های پرستاری در منزل است.

چگونه به مراکز مشاوره و ارایه مراقبت‌های پرستاری در منزل دسترسی پیدا کنیم؟

کارشناس مسئول مراقبت‌های پرستاری در منزل دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: مراکز مشاوره و ارایه مراقبت پرستاری در منزل در سطح استان به صورت خصوصی مشغول به فعالیت هستند.

او ادامه داد: شهروندان برای اطلاع از مراکز مجاز می‌توانند با اداره پرستاری واقع در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با شماره ۳۲۱۲۲۲۰۲ تماس و یا از طریق سایت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به نشانی الکترونیکی https://darman.sums.ac.ir اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنند.

چگونه از مراکز مشاوره و ارایه مراقبت‌های پرستاری در منزل درخواست خدمت کنیم؟

روزی طلب اضافه کرد: پس از انتخاب مرکز موردنظر از بین مراکز مشاوره و ارایه مراقبت پرستاری در منزل، با مراجعه حضوری به مرکز و یا تماس تلفنی می‌توانید از این مراکز درخواست مراقبت در منزل کنید.

او افزود: توجه داشته باشید که مراقبت‌های ارایه شده از سوی این مراکز دارای تعرفه مشخص بوده که هر ساله از سوی وزارت بهداشت و شورای عالی بیمه ابلاغ می‌شود و دریافت دستمزد خارج از آن، تخطی از قانون محسوب می‌شود که در این صورت می‌توانید برای طرح شکایت به اداره نظارت بر درمان واقع در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز مراجعه کنید.

چه افرادی می‌توانند برای ارایه مراقبت‌های پرستاری به منزل شما بیایند؟

کارشناس مسئول مراقبت‌های پرستاری در منزل دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: افرادی می‌توانند مراقبت‌های پرستاری را در منزل ارایه دهند که دارای دست کم مدرک کارشناسی پرستاری، اتاق عمل، بیهوشی، بهیار، کمک پرستار و کمک بهیار که از مهارت و دانش کافی برخوردار باشند و حتما زیر نظر یک مرکز مشاوره و ارایه خدمات پرستاری مشغول به فعالیت بوده و از طریق آن مرکز با کارت شناسایی معتبر به منزل شما فرستاده شوند و بر اساس شرح وظایف ارایه خدمت کنند.

در صورتی که از مراقبت‌های ارایه شده از سوی افراد اعزام شده به منزل شکایت داشتید، چگونه آن را پیگیری کنید؟

او گفت: با توجه به این که همه مراکز مراقبت در منزل زیر نظر معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ارایه خدمت می‌کنند و از سوی این معاونت با مشارکت اداره پرستاری و اداره نظارت مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرند، در صورتی که از کیفیت مراقبت‌های ارایه شده و یا نحوه ارایه مراقبت‌ها شکایت داشتید، می‌توانید با مراجعه به واحد رسیدگی به شکایت واقع در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شکایت خود را مطرح و پیگیری کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراقبت در منزل علوم پزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا آذریان اظهار کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در راستای انجام وظایف اجتماعی و عام المنفعه خود به ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در نقاط کم برخوردار مشهد می‌پردازد.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بنا مسئولیت‌های خود، اقدام به توسعه خدمات روان شناختی در مناطق کم برخوردار مشهد کرده است.

وی افزود: این مرکز علاوه بر ایجاد کلینیک‌های ۴ گانه در حرم مطهر رضوی (باب الهادی علیه السلام)، غدیر (حرم مطهر- ورودی بازار غدیر)، بعثت (بلوار شهید منتظری مشهد) و مؤسسه تربیت بدنی، اقدام به توسعه خدمات به صورت عام المنفعه در ۱۷ پایگاه کم برخوردار شهر مشهد کرده است.

آذریان تصریح کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور آموزش و پیشگیری از مداخلات روانی و کاهش مشکلات روحی ساکنین مناطق کم برخوردار مشهد از آبان ماه سال ۱۳۹۹ توسعه خدمات روان شناسی و مشاوره در دستور کار قرار داده و ارائه خدمات در حال حاضر در ۱۷ پایگاه به ارائه خدمات مشغول است.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: ارائه بیش از ۶ هزار خدمت در سال ۱۴۰۲ به مخاطبان حاشیه شهر به صورت مشاوره فردی و آموزش‌های گروهی در موضوعات خانواده، تربیتی و تحصیلی با مشارکت کتابخانه های آستان قدس رضوی، مدارس، مساجد و حسینیه‌ها و همچنین پایگاه‌های بسیج انجام پذیرفته است.

کد خبر 6090632

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور