Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری آیین گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در سراسر کشور متناسب با شرایط کرونایی و با رعایت دستورات بهداشتی با حضور محدود جمعیت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محسن محمودی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: ترور این شهیدان فاجعه سنگینی بود که چهره کریه و کثیف منافقین و حامیانشان را افشا و این دو شهید را برای همیشه ماندگار و به الگوی دولتمردان در نظام اسلامی تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در سال‌های اخیر در خصوص مراسمات گرامیداشت این شهدا کوتاهی شده است افزود: دولت طی سال‌های اخیر در بزرگداشت این شهدا و اقتدای عملی به سیره آنان کوتاهی کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در ادامه گفت: این کوتاهی‌ها در دولت جدید که با شعارهای رجایی گونه متصدی دولت شده است باید جبران شود.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تأکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر اساس رسالت ذاتی خود موظف است این روزها را زنده نگه‌داشته و از شهدا به‌عنوان الگوهای جامعه تجلیل نماید.

محمودی با اعلام خبر برگزاری مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در کشور نیز گفت: مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در سراسر کشور متناسب با شرایط کرونایی و با رعایت دستورات بهداشتی با حضور محدود جمعیت برگزار خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید سیره زندگی شهیدان رجایی و باهنر را الگو قرار دهندکارمندان بسیجی در هفته دولت به مناطق محروم استان مرکزی اعزام می‌شوندپیام تبریک وزیر کشور به مناسبت هفته دولت و روز کارمندوی ادامه داد: این مراسم در تهران نیز با رعایت اصول بهداشتی و حضور محدود جمعیت در قطعه شهدای 72 تن در بهشت‌زهرا (س) با حضور حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: گرامیداشت یاد این شهدا در مساجد، پایگاه‌های بسیج، رسانه‌ها و فضای مجازی و فضاسازی شهری را از دیگر برنامه‌های مدنظر است که انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان تیم هنرستان بهاران گنبدکاووس و تیم های هنرستان های بعثت ۱ و ۲ گرگان به ترتیب عنوان نخست این رقابتها را کسب کردند.

محمدتقی قلی نژاد معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش گلستان در اولین استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان (گام) به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس گفت : پاییز پارسال مرحله اول این رویداد علمی با ۵٠٠ ایده دانش آموزی دو بخش شرق و غرب گلستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله ۱۴ تیم از ۱۳ هنرستان استان با ۱۵٠ هنرجو رقابت کردند گفت :  بیشتر ایده های دانش آموزان در بخش کسب و کار است تا در آینده این ایده ها به محصول و اشتغال تبدیل شود.

 مسابقات استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان های پسرانه استان گلستان نیز دو هفته آینده به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس برگزار خواهد  شد.

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!