Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو در رشته جودو نابینایان گفت: مدال من انفرادی نیست بلکه حاصل یک برنامه‌ریزی بلندمدت و چند ساله است که امروز به ثمر نشست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به توکیو، وحید نوری پس از کسب مدال طلای پارالمپیک در رشته جودو نابینایان اظهار داشت: تمام رقابت‌هایم سخت بود، هر چند در گذشته با این حریفان مبارزه کرده بودم، اما شرایط پارالمپیک متفاوت است و همه به دنبال مدال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به سختی مسابقه نیمه‌نهایی گفت: حریف فرانسوی با تمام توان به میدان آمده بود و رقابت  سختی داشتیم و مسابقه ما در حدود هشت دقیقه طول کشید و در نهایت توانستم با امتیاز طلایی حریفم را شکست بدهم. در فینال نیز با حریفی مواجه بودم که "نازاینکو" قهرمان جهان و نفر نخست وزن منهای 90 کیلوگرم را مغلوب کرده بود و شکست این حریف  کار راحتی نبود، اما به لطف خدا با غلبه بر نماینده بریتانیا مدال طلا را برای ایران کسب کردم.

دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو در رشته جودو نابینایان تصریح کرد: این نخستین مدال طلای جودوی ایران در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک است که موفق شدم آن را در وزن منهای 90 کیلوگرم کسب کنم. 

نوری با اشاره به برنامه‌ریزی فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برای کسب این موفقیت گفت: برای کسب این مدال تنها نبودم بلکه طلای امروز وزن منهای 90 کیلوگرم حاصل یک برنامه‌ریزی بلندمدت است که کادر فنی، روسای قبلی و کنونی فدراسیون ورزش نابینایان در آن سهیم هستند. باید از مربی دلسوز و کاربلد محمدرضا حاج یوسف زاده نیز تشکر کنم. او در این 2 سال زحمات زیادی برای من و دیگر جودوکاران متحمل شد و امروز نتیجه زحمتش به ثمر نشست.

 تاریخ‌سازی وحید نوری و کسب دومین طلای کاروان ایرانانتهای پیام/ 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارالمپیک 2020 توکیو پارالمپیک 2020 توکیو برنامه ریزی مدال طلای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی

جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است و نمایندگان ایران امروز شنبه ۸ اردیبهشت در تپانچه بادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند.

نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P ۲، کلاس SH ۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند.

همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی مردان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # المپیک پاریس ، ورزش سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان