Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تعداد بستری‌های دارای علائم کرونا و موارد قطعی در استان کرمانشاه هر روز در حال افزایش و رکوردزنی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، براساس اعلام کارشناسان و متولیان بهداشت کرمانشاه هنوز به قله پیک پنجم کرونا نرسیده و از طرف دیگر افزایش افسارگسیخته تعداد فوتی‌ها و بستری‌ها وضعیت بسیار نگران‌کننده‌تری را برای آینده نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وضعیت بحرانی در حالی است که عمده مردم پروتکل‌های بهداشتی را نادیده گرفته و از طرف مسئولان نظارتی نیز پیگیری جدی برای این موضوع وجود ندارد و همین موضوع سبب ایجاد وضعیت بحرانی در بیمارستان‌ها و کمبود تخت و دارو شده است.

محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اظهار داشت: میانگین موارد فوت در اثر ابتلای قطعی به کرونا 6 برابر و میانگین بستری‌های روزانه در هفته اول شهریور نسبت به تیر ماه در استان چهار برابر افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: میانگین بستری‌های روزانه در هفته اول شهریور ماه به 377/5 نفر رسیده است و این در حالی است که میانگین موارد بستری در مرداد ماه 233/06 و در تیرماه 98/52 نفر بوده است.

مرادی گفت: بر این اساس میانگین بستری روزانه در هفته اول شهریور ماه نسبت به مرداد ماه افزایش 1/6 برابری و نسبت به تیرماه نیز حدود چهار برابر افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: میانگین موارد فوت روزانه در اثر ابتلای قطعی به کرونا در هفته اول شهریور ماه به 9/25 نفر رسیده است و میانگین تعداد موارد فوت روزانه در اثر ابتلای قطعی به کرونا در مرداد ماه 5/1 نفر و در تیر ماه 1/58نفر است.

مرادی بیان کرد: بنابراین متاسفانه میانگین موارد فوت روزانه در اثر ابتلای قطعی به کرونا در هفته اول شهریور ماه نسبت به مرداد ماه، نزدیک به دو برابر و نسبت به تیر ماه حدود 6 برابر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته 93 مورد بیمار مثبت بستری و 253 بیمار مثبت سرپایی شناسایی شدند گفت: تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در 24 ساعت گذشته 9  نفر گزارش شده و مجموع جان باختگان به 2163 نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته 372 بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و 278 نفر نیز بعد از بهبودی از بیمارستا ترخیص شده‌اند افزود: در شبانه‌روز گذشته 572 بیمار برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شده‌اند.

تقسیم‌بندی توزیع واکسن کرونا میان مراکز تجمیعی واکسیناسیون قزوین مورد بازنگری قرار گیرد«کرونا» و «رفع مشکلات اقتصادی» دو اولویت مهم و اساسی دولت سیزدهم استتزریق بیش از 2 میلیارد دوز واکسن کرونا در چین تا به امروز

مرادی بیان کرد: هم اکنون 1477 بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد 210 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و 42 بیمار اینتوبه هستند.

انتهای پیام/832/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا اثر ابتلای قطعی به کرونا هفته اول شهریور ماه میانگین موارد مرداد ماه موارد فوت بستری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۸۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری