Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-29@07:00:57 GMT

کنترل کرونا با همراهی همه سازمان‌ها محقق می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۹۱۶۲

کنترل کرونا با همراهی همه سازمان‌ها محقق می‌شود

به گزارش «نماینده» پروین صالحی مبارکه در تشریح نشست شورای اداری استان اصفهان که پیرامون بررسی موضوع کمبود آب شهرستان مبارکه برگزار شده بود، گفت: بودجه‌ای برای رفع این مشکل در اختیار این شهرستان نیست، اگرچه می‌توان نیاز آب را از ظرفیت قنات‌های موجود، تأمین کرد.

ساماندهی ۷۴ رشته قنات راه برون‌رفت از مشکل کمبود آب شهرستان مبارکه است

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ۷۴ رشته قنات موجود در شهرستان مبارکه در صورت ساماندهی، لایروبی و سپس لوله‌گذاری، پاسخگوی نیاز آب شهرستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مشکلات صنایع پتروشیمی در کشور شامل گران بودن مواد اولیه، حمایت نکردن از کارآفرین‌های داخلی، سخت‌گیری‌های تسهیلات بانکی و سود کلان نامتعارف می‌شود و کارخانه‌داران معتقد هستند باوجود این شرایط و بی‌ثبات قیمت مواد اولیه در بازار نمی‌توانند برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.

صالحی با اشاره به سهمیه دامداران برای تأمین نهاده دام سبک، تاکید کرد: مشکل نهاده‌ها و خوراک دامی؛ از سهم کل استان ۹ کیلوگرم روزانه است که با این تخصیص، مشکلات این بخش به قوت خود باقی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در مورد کمبود زمین برای برخی واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان مبارکه، خاطرنشان کرد: برخی از این واحدها بدون استفاده هستند بنابراین از رییس شهرک‌های صنعتی درخواست شد وضعیت نهایی واحدهای صنعتی تعطیل و بلااستفاده چندساله را مشخص کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، در پایان ضمن تشکر از کادر علوم پزشکی اصفهان و همکاری شهرستان‌ها در کنترل ویروس کرونا، یادآور شد: ضمانت اجرایی پروتکل‌ها از عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خارج است و کنترل کرونا با همراهی همه سازمان‌ها محقق می‌شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: صالحی مبارکه کرونا واکسن کرونا شهرستان مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «والنتینا ماتوینکو» (Valentina Matviyenko) رئیس شورای فدراسیون روسیه امروز یکشنبه اعلام کرد که آنچه غرب در خصوص نابودی روسیه در سر کی پروراند، تحقق پذیر نخواهد بود.

رئیس شورای فدراسیون روسیه در این خصوص ادامه داد: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد.

رئیس شورای فدراسیون روسیه در این خصوص اضافه کرد: غرب مدت‌ها است رویای نابودی روسیه را در سر دارد؛ اما این رویا هرگز محقق نخواهد شد. روسیه یک کشور مستقل قدرتمند است که سیاست خارجی باز و مستقل خود را دنبال می کند.

وی پیشتر در سخنانی گفته بود: شرکت کشورهای سراسر جهان در مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ (SPIEF) تایید می کند که منزوی کردن روسیه غیرممکن است. علیرغم تلاش های غرب برای انزوای مسکو به ویژه پس از آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین، اما آن ها هرگز نمی توانند کشورما را شکست دهند.

کد خبر 6091296

دیگر خبرها

  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • اجرای بیش از ۲۰ طرح آبخیزداری در استان اصفهان