Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@23:34:46 GMT

اختصاص ۷۷۰ میلیارد تومان بسته معیشتی

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۹۲۰۰

اختصاص ۷۷۰ میلیارد تومان بسته معیشتی

به گزارش روز بکشنبه ایرنا از روابط عمومی بنیاد مستضعفان «سید پرویز فتاح»  اظهار کرد: در هفته گذشته و به دنبال اجرای مرحله پنجم کمک های مومنانه به اقشار ضعیف جامعه، بنیاد مستضعفان با اختصاص ۵۰ میلیارد تومان دیگر، تامین ۱۰۰ هزار بسته معیشتی را عهده دار شد.
 
رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: بخشی از این بسته های معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، حبوبات و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است و بخش دیگری از این بسته ها، کارت های خرید ۵۰۰ هزار تومانی است که قرار است توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، گروه های جهادی و مساجد، در اختیار مددجویان نهادهای حمایتی و سایر اقشار ضعیفی که فاقد پوشش حمایتی هستند قرار گیرد.
 
فتاح اضافه کرد: بنیاد مستضعفان از ابتدای طرح مومنانه تا امروز که پنجمین مرحله از این طرح در حال اجرا است، مبلغ ۷۷۰ میلیارد تومان را برای تامین بسته های معیشتی اختصاص داده است و ارزش هریک از این بسته ها در ابتدا ۲۰۰ هزار تومان بود و امروز ارزش هریک از بسته‌ها به ۵۰۰ هزار تومان ارتقاء پیدا کرد.
 
رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه این بنیاد علاوه بر کمک های معیشتی، برای درمان و پیشگیری از شیوع کرونا، مبالغ قابل توجهی را اختصاص داده است، گفت: جدای از اختصاص اعتبار برای بسته های معیشتی، بنیاد مستضعفان از ابتدای شیوع کرونا تا امروز تلاش کرده تا با توجه به نیاز کشور، اعتباراتی را برای تامین نیازهای بخش های مختلف از جمله بهداشت و درمان در نظر بگیرد و بر همین اساس در ۲ هفته گذشته نیز با توجه نیاز سیستم درمان کشور به دستگاه های اکسیژن ساز، مبلغ ۷۹ میلیارد تومان را برای خرید این تجهیزات اختصاص داد.
 
به گزارش ایرنا، طی هفته گذشته بنیاد مستضعفان برای کمک به تامین هزینه های دارویی بیماران مبتلا به کرونا که تحت پوشش نهادهای حمایتی و اقشار ضعیف فاقد پوشش حمایتی بودند، مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان را تخصیص داد.

برچسب‌ها سازمان بهزیستی ماه رمضان سید پرویز فتاح محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بهزیستی ماه رمضان سید پرویز فتاح سازمان بهزیستی ماه رمضان سید پرویز فتاح محدودیت های کرونا بنیاد مستضعفان میلیارد تومان بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران

دریافت 56 MB کد خبر 6093392

دیگر خبرها

  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • تنگنای معیشتی کارگران در سال ۱۴۰۳/ جامعه کارگری مخالف ورود مجلس به موضوع تعیین مزد است
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود