Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمیدرضا حیدری مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری گفت: با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، دفتر نمایندگی، ولی فقیه در استان و انجمن حمایت زندانیان۵۰۰ بسته حمایتی معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال تهیه و توزیع بین خانواده زندانیان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از ابتدای امسال تاکنون در سه نوبت و به مناسبت سال نو، ماه مبارک رمضان و ایام محرم بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه فرنگی، گوشت و مرغ بین خانواده‌های تحت پوشش انجمن توزیع شده است.

بیشتر بخوانید

توزیع ۱۲ هزار وعده غذای گرم میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری

حیدری با اشاره به هفته دولت و اجرای طرح پنجره فولاد، اضافه کرد: در این طرح خیرخواهانه کارمندان ادارات دولتی و خصوصی ماهانه بخشی از حقوق خود را به انجمن‌های حمایت از زندانیان اهدا می‌کنند.

او ادامه داد: همچون سال‌های گذشته به دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد، بسته حمایتی تحصیلی شامل کیف، نوشت‌افزار، کفش و لباس اهدا خواهد شد و خیران می‌توانند به‌صورت نقدی یا غیرنقدی در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امور زندان ها بسته حمایتی خانواده زندانیان تهیه و توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دادستان فسا گفت:جشن گلریزان در حمایت از معلولان مرکز نگهداری امیرالمومنین فسا برگزار  و به همت خیران فسایی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به این مرکز اهدا شد.

هوشمندی افزود: یک خیر فسایی، قطعه زمینی به این مرکز اهدا کرده است که به زودی با همکاری خیران و شهرداری این شهرستان ساخت آن آغاز می‌شود.

در این مرکز شبانه روزی، ۴۰ معلول ذهنی پسر بالای ۱۴ سال نگهدای می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی جمعی از مردم لنگرود برای اجرای طرح نور پلیس
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • فیلم/شمسایی قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد