Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:12:24 GMT

۲۱۶ پروژه عمرانی در البرز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۹۳۴۴

۲۱۶ پروژه عمرانی در البرز افتتاح شد

به گزارش ایرنا؛ عزیزاله شهبازی در مراسم افتتاح پروژه های شهرستان ساوجبلاغ که روز یکشنبه همزمان باهفته دولت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب بویژه شهیدان رجایی و باهنر، افزود:  از این تعداد، ۱۸۸ پروژه با اعتبار ۴۳۳ میلیارد تومان در بخش دولتی و ۲۸ پروژه نیز با اعتبار ۲ هزار و ۱۱۵ میلیارد تومان به بخش خصوصی تعلق داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: شهرستان ساوجبلاغ بیشترین پروژه قابل بهره برداری را در این ایام دارد چراکه در مجموع در این شهرستان ۵۱ پروژه با اعتباری بیش از هزار و ۳۴۹ میلیارد تومان و اشتغال برای ۲۸۵ نفر افتتاح شد.
وی اضافه کرد: امسال با توجه به اینکه ۶ شهرستان البرز در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند و طالقان در شرایط نارنجی است، سفرهای هفته دولت را با کمترین تراکم جمعیت برگزار کردیم که رعایت شیوه نامه های بهداشتی بیشتر و بهتر صورت گیرد.
استاندار البرز گفت: اکنون  تعداد جانباختگان  و بیماران بستری  کووید۱۹در البرز رو به کاهش است و از روند افزایشی موج پنجم کرونا خارج شدیم.
وی افزود: تصمیمات بسیار خوبی در ستاد ملی کرونا اتخاذ و در البرز نیز به نحو صحیح اجرایی شد  که اکنون شاهد نتایج آن هستیم، امید است که باهمراهی مردم این روند استمرار یابد چراکه هر گونه عادی انگاری و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی موجبات افزایش بیماران را فراهم می کند.

برچسب‌ها عزیز الله شهبازی  ساوجبلاغ هفته دولت افتتاح طرح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوجبلاغ هفته دولت ساوجبلاغ هفته دولت افتتاح طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز _چهاردهم اردیبهشت_ در نشست با در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران، اظهار کرد: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و انتظار مردم از مسئولان هزینه کرد این اعتبارات در حوزه عمرانی و مبلمان شهری توسط شهرداری‌های استان است.

وی افزود: سال گذشته از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گاهی مبالغ پرداخته شده صرف پرداخت حقوق کارگران شده‌است، گفت: دغدغه ما مصرف بهینه تخصیص‌های مذکور و جهت‌دهی به سمت پروژه‌های عمرانی است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود شهرداری‌های سه شهر بزرگ استان لیستی از پروژه‌های عمرانی در جهت بهبود فضای شهری ارائه دهند تا از محل آلایندگی اعتبارات پروژه‌ها اختصاص یابد.

کد خبر 750359

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد