Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@00:50:25 GMT

عدم رعایت ظرفیت مخاطب، ضعف تبلیغات جبهه حق است

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۹۴۴۷

عدم رعایت ظرفیت مخاطب، ضعف تبلیغات جبهه حق است

حجت‌الاسلام پناهیان گفت: بسیاری از کسانی که با انقلاب اسلامی مسأله دارند، متأثر از ادبیات غلط جبهه انقلاب هستند. کل جریان فکری اصلاح طلبی در اثر یک سوءتفاهم به وجود آمده که عده‌ای فقط ارزش‌ها را می‌خواهند و به منافع توجهی ندارند.

به گزارش قدس آنلاین، مراسم عزاداری دهه دوم محرم هیأت هنر در قالب هفدهمین دوره سوگواره هنر و رسانه با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و مرثیه‌خوانی مهدی دقیقی و سجاد خسروآبادی هر شب در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم هرشب از ساعت ۲۰:۴۵ در حوزه هنری واقع در خیابان حافظ، خیابان سمیه برگزار می‌شود که ابتدا مراسم با دمام‌زنی خادمان هیأت آغاز می‌شود. سپس بعد از آن قرائت قرآن و زیارت وارث و مرثیه‌خوانی ذاکران اهل بیت (ع) انجام شده و در نهایت سخنرانی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام پناهیان در این مراسم به سخنرانی با موضوع «چرا ما در تبلیغات ضعیف هستیم؟» می‌پردازد که در جلسه هشتم آن شب گذشته جمعه پنجم شهریورماه اظهارداشت: عدم رعایت ظرفیت مخاطبین، یکی از دلایل ضعف تبلیغات در جبهه حق است. یعنی اهالی جبهه حق در بیان حقائق حد نگه نمی‌دارند و نمی‌خواهند مردم را به تدریج به سمت حقایق سوق دهند و روز اول می‌خواهند، حرف آخر را بزنند.

وی افزود: در خصوص کرونا توصیه‌های عمومی می‌شود که همه باید رعایت شود. ممکن است برای برخی توصیه‌های بیشتر داشت مثلا سالمندان و افرادی که مشکل ریه دارند باید بیشتر رعایت کنند. در دین، برای افرادی که سالم‌تر هستند توصیه‌های سنگین‌تر است نباید آن توصیه‌ها را برای دیگران مطرح کرد.

پناهیان با اشاره به اینکه هنگام تبلیغات دینی، تفاوت میان مخاطبین را باید مدنظر داشت، گفت: عقل، ایمان و شرایط افراد با یکدیگر متفاوت است و این در روایات متعدد مطرح شده است.

این سخنران مذهبی با اشاره به روایاتی در مورد تفاوت ظرفیت انسان‌ها، تصریح کرد: اگر مردم اختلاف‌های بین خود را می‌دانستند؛ هیچ کسی، دیگری را سرزنش نمی‌کرد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مخاطب تبلیغات جبهه حق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،  تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • «آکادمی پرندگان» بیش از ۵۰ میلیون تومان فروخت
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • درآمد ۷۰۰ میلیونی «گالیله»!/ «آکادمی پرندگان» ۵۰ میلیون فروخت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست