Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی کارآفرین ملی و مدیرعامل گروه صادراتی امی با بیان اینکه ۸۸ نوع محصول غذایی از این گروه به کشورهای مختلف صادر می شود، گفت: این محصولات به مناطق مختلف صادر می شود.

به گزارش برنا؛ مریم نصیری خلیلی، بانوی کارآفرین ملی و مدیرعامل گروه صادراتی امی با بیان اینکه مجموعه افق تابان ۸۸ نوع محصول در گروه های مختلف را تولید می کند، تاثیر بر سبک نوین خانواده ها را از جمله اهداف بیان کرد و گفت: کشورهای اروپایی از جمله آلمان، اوراسیا، روسیه و ژاپن هدف صادراتی محصولات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اظهار اینکه دو دوره کارآفرین برتر کشور و چند دوره کارآفرین برتر استانی شده ام، افزود: کارمان را از محصولات کشاورزی و ارگانیک شروع کردیم و بعدها به زنجیره تولید و توزیع دست یافتیم.

او با بیان اینکه بخش قابل توجه ای محصولات کشاورزی در کشور ضایعات می شود، گفت: در تلاش هستیم تا محصولی را تولید کنیم که منجر به کسب درآمد و ارزش افزوده شود.

رئیس کانون زنان بازرگان مازندران با عنوان اینکه مجموعه بازرگانی امی به عنوان برند محسوب می شود، یادآور شد: در خط تولید مجموعه به صورت مستقیم ۲۲ نفر مشغول فعالیت هستند و در کارگاه های غیرمتمرکز نیمه صنعتی و بهداشتی در سایر استان ها نیز شمار زیادی فعالیت دارند.

نصیری یادآور شد: در کسب و کار نگاه جنسیتی نداریم ولی زنان مشکلاتی از جنس خودشان دارند و سعی کردیم بیشترین نیروها و کشاورزان را از بین زنان جذب کنیم.

او با بیان اینکه محصولات به صورت هدفمند تولید می شود، گفت: تمامی محصولات به کشورهای مختلف صادر می شود.

منبع: بازار

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گروه های مختلف خانواده کشورهای اروپایی روسیه ژاپن محصولات کشاورزی کشاورزی درآمد زنان کسب و کار زنان مازندران کارآفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد

علی وکیلی، مدیرعامل یک شرکت خلاق فعال در زمینه برندینگ مستقر در کارخانه نوآوری آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره یکی از روش‌های نوین برندینگ محصولات که توسط این شرکت خلاق ارائه شده است، توضیح داد: طراحی یک موزه آنلاین برای صنایع و واحدهای تولیدی در راستای برندینگ محصولات و شناخته‌شده‌تر کردن آن‌ها یکی از روش‌های نوین برندینگ توسط این شرکت است.

وی افزود: در اکثر مواقع یک تاریخچه منسجم از فعالیت‌ها، محصولات، افتخارات و خلاصه تمام امور مربوط به یک برند، وجود ندارد یا شاهد این هستیم که خیلی از شرکت‌ها، درقالب روش‌های سنتی مانند بروشور، اطلاعات و خدمات مربوط به خوود را به مشتری ارائه می‌کنند.

وکیلی توضیحات دقیق‌تری از روش نوین این مجموعه برای طراحی موزه آنلاین ارائه کرد و گفت: درواقع، این موزه‌ها براساس چند مرحله اساسی، طراحی مفهوم یا مفهوم‌سازی، طراحی آنلاین و شبکه‌سازی محصول و درنهایت طراحی معماری تکنولوژیکال، طراحی می‌شوند.

وی ادامه داد: این خدمات بر بستر وب و طراحی موزه‌های‌ آنلاین براساس قصه و روایت هر برند و محصول ارائه می‌شوند.

این فناور حوزه برندینگ درباره نحوه اجرایی‌سازی ایده‌ها برای برندینگ محصول توسط این مجموعه توضیح داد: اساس کار شرکت به‌صورت«EPC» یا سیستم کار طراحی، تامین تجهیزات و اجرای پروژه  از صفر تا صد توسط کارفرما است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • صادرات سیب لرستان به روسیه، ترکمنستان و حاشیۀ خلیج فارس
  • سهم ۲۴ درصدی محصولات کشاورزی در تولید ناخالص استان مازندران
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفت‌کش زیست‌سازگار
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفتکش زیست سازگار
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • سهم ۲۴ درصدی مرکبات و کیوی در تولید ناخالص مازندران