Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد مهدی بانشی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون بیش از ۶۰ هزار دوز واکسن کرونا در استان آماده تزریق است که این تعداد تا آخر هفته به ۹۰ هزار دوز می رسد.

بانشی افزود: واکسن کرونا به اندازه کافی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و در شهرها افراد بالای ۵۰ سال و در روستاها افراد بالای ۴۰ سال در حال واکسیناسیون هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: از ابتدای هفته گذشته تاکنون واکسیناسیون گروه‌های پرخطر از جمله مادران باردار در دستور کار قرار گرفته و به سرعت ادامه دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه تاکنون استقبال مردم برای تزریق واکسن مناسب بوده اما انتظار می‌رود استقبال بیشتر شود، بیان کرد: کسانی که دوز اول واکسن را دریافت کردند حتما برای دوز دوم مراجعه کنند.

بانشی عنوان کرد: تاکنون ۲۵۹ هزار و ۴۲۸ دوز واکسن تحویل دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شده است که از این تعداد ۲۴۵ هزار و ۱۴۰ دوز آن تزریق شده است.

او ادامه داد: از مجموع واکسن های تزریق شده ۱۸۰ هزار دوز برای نوبت اول و ۶۵ هزار دوز برای نوبت دوم افراد تزریق شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: روز گذشته محموله ۴۵ هزار دوزی واکسن کرونا وارد کهگیلویه و بویراحمد شد که شب گذشته در شهرستان های مختلف استان توزیع شده است.

بانشی گفت: از ۱۳۰ هزار تن جمعیت بالای ۵۰ سال کهگیلویه و بویراحمد، ۹۵ هزار تن نوبت اول واکسن کرونا را دریافت و همچنین ۳۸.۷ درصد جمعیت بالای ۵۰ سال نیز هر دو نوبت واکسن را دریافت کرده اند.

او افزود: برخلاف پیک‌های قبلی که شاهد مرگ افراد سالمند بودیم با اجرای واکسیناسیون در پیک پنجم مرگ و میر در سنین پایین‌تر بوده است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه علوم پزشکی واکسن کرونا کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه علوم پزشکی هزار دوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • شدت و حجم باورنکردنی باران در کهگیلویه‌وبویراحمد | ویدئو