Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی ظهر یکشنبه در رزمایش طرح شهید سلیمانی در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بسیجیان با استفاده از تمام ظرفیت‌ها، تجهیزات و اماکن سپاه و بسیج در عرصه مبارزه با ویروس کرونا حضور دارند.

وی با بیان اینکه این اقدامات بعد از منویات مقام معظم رهبری چند برابر شده است، اظهار کرد: بسیجیان در تمام صحنه‌ها حضور داشته و از نظام و انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه بسیجیان در صحنه مبارزه با ویروس کرونا نیز به دانشگاه علوم پزشکی در قالب تیم‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی کمک می‌کنند، گفت: تاکنون پنج گام از طرح شهید سلیمانی اجرا شده و امروز این مراسم نیز یادآور صحنه‌های زیبای دوران دفاع مقدس است.

کرمی تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس در جای‌جای جبهه‌ها جان خود را فدا کردیم، امروز در عرصه مبارزه با ویروس کرونا نیز جان خود را برای سلامتی مردم، فدا کرده و تلاش می‌کنیم که ویروس منحوس کرونا به زودی نابود شود.

در ادامه این مراسم معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: بسیج همواره حافظ انقلاب بوده و امروز هم به عنوان حافظ سلامت مردم ظاهر شده است.

محمد رضا صائینی با بیان اینکه قابله با بیماری کرونا سه سلاح دارد، تصریح کرد: یکی از این موارد رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که بسیج بر اجرای آن ناظر بود و رهگیری، مراقبت، شناسایی و قرنطینه دیگر ابزار مقابله با این بیماری است و بیماریابی هوشمند در زنجان اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه در بحث قرنطینه نیز بسیج همراه علوم پزشکی است، گفت: برای مقابله با کرونا واکسیناسیون سپاه و بسیج همکاری داشته و همه امکانات بسیج در اختیار حوزه سلامت است و باید به سراغ واکسیناسیون هوشمند رفت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجلن یاد آورشد: باید شناسایی افرادی که واکسن دریافت نکردند انجام شود تا آنها را به سمت واکسیناسیون هدایت کرد.

کد خبر 5292085

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی زنجان ویروس کرونا سردار کرمی ویروس کرونا هفته دولت بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه اردبیل افتتاح طرح عمرانی سفر رئیس جمهور به خوزستان محرم 1400 خراسان رضوی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد پیوند فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه صبح چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای کارگر استان مازندران با محوریت شهدای کارگر شهرستان سوادکوه، در گزارشی از وضعیت شهرستان سوادکوه در دوران دفاع مقدس، با اشاره به وجود معادن بزرگ زغالسنگ در این شهرستان، سوادکوه را یک شهرستان کارگری از قبل از انقلاب دانست و گفت: تعداد زیادی از این افراد ساکن شهرستان سوادکوه بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به تعداد ۷ هزار نفری کارگران این معادن در شهرستان در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: از این تعداد جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر به جبهه حق علیه باطل اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه از این تعداد ۳ هزار نفری اعزامی به جبهه دفاع مقدس، بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ نفر جانباز کارگری در این دوران بودند، افزود: همچنین تعداد ۳۰ نفر نیز شهادت روزیشان شد و این مراسم تجلیلی از مقام شامخ آنهاست.

کد خبر 6093906

دیگر خبرها

  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی