Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل دادگستری خراسان شمالی از فسخ قرارداد ۲۷۱ مورد از اراضی ملی کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در این استان خبر داد.

حجت الاسلام جعفری در پنجمین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در سال جاری گفت: ما اگر بخواهیم بر اساس آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) یک الگوی موفق مدیریتی را  معرفی کنیم؛ به طور قطع از دو شهید گرانقدر نام می بریم، چرا که این عزیزان  بدور از هرگونه شعارزدگی و با تلاش شبانه روزی و اخلاص همواره دغدغه مشکلات مردم را داشته و جهاد گونه در عرصه میدان قدم می گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همه ما در برابر بیت المال مسلمین مسؤولیت داریم و باید به افکار عمومی نیز پاسخ دهیم؛ به موضوع ضوابط و معیارهای مربوط به واگذاری اراضی ملی به اشخاص حقیقی و حقوقی در استان اشاره و تصریح کرد: در پایان این نشست مقرر شد چنانچه  سرمایه گذار، به رغم تعهدات، طرح و یا پروژه های مصوب را به درستی اجرا نمی کند و کار نیز کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اراضی واگذار شده بیت المال مسترد  شود.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به صدور آراء فسخ قرارداد  ۲۷۱  مورد  از  اراضی دولتی واگذار شده واقع در محدوده خارج از حریم شهرها از سوی محاکم؛ این سازوکار را از جمله عوامل بازدارنده و پیشگیرانه از تضییع حقوق بیت المال عنوان و از عزم جدی دستگاه قضایی در راستای تعیین تکلیف قطعی وضعیت این اراضی طی سال جاری خبر داد.

وی افزود: فرایندهای مدیریتی و نظارتی باید بیش از پیش تقویت شود و ما نیز در این راه کاملا مصمم هستیم و اقدامات را پیگیری می کنیم و البته  امیدواریم از این به بعد به گونه ای تصمیم گیری شود تا از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری گردد.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به پیگیری های جدی دستگاه قضایی و سایر نهادها و دستگاههای اجرایی در جهت تامین نیازمندی ها استان در مسیر مقابله با ویروس کرونا اظهارکرد: باید از تمامی امکانات موجود و ظرفیت های به نحو احسن استفاده کرد و مسؤولین نیز در شرایط موجود در کنار یکدیگر باشند و با همدلی و تلاش های شبانه روزی و جهادگونه وضعیت کنونی را  بهبود بخشند.

رئیس کل دادگستری استان از مردم خواست با رعایت نکات و بایسته های بهداشتی تا قطع کامل زنجیره کرونا از اجتماعات و سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، جعفری به حمایت تمام قد دستگاه قضا در حوزه تولید و اشتغال نیز  اشاره و خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی همانگونه که در زمینه حفظ بیت المال با حساسیت مضاعف به وظایف خود عمل می کند تلاش های فراوانی نیز در راستای حمایت از تولید انجام داده و بر تداوم این مسیر و  ارتقاء سازوکارهای حمایتی مصمم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالی دادگستري بیت المال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین

تین نیوز

۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین ماه امسال جا به جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴.۷ درصد کاهش را نشان می دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین ماه امسال جا به جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴.۷ درصد کاهش را نشان می دهد.

مشتری ادامه داد: در این بازه زمانی بیش از ۱۵ هزار سفر ناوگان حمل و نقل باری برای جابه جایی کالا در نقاط مختلف کشور انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد کاهش یافته است.

این مسئول علت کاهش میزان تناژ کالا و سفر ناوگان باری را تعطیلات نوروز و محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین دانست و تصریح کرد: عمده ترین کالای حمل شده در این مدت سیمان (۴۸ درصد)، کود اوره (۱۲ درصد)، بنزین (۷ درصد) و پودر آلومینیوم (۴ درصد) بوده است.

وی افزود: ۲۷ شرکت با ۵ هزار و ۲۲۰ دستگاه ناوگان باری و ۳ هزار و ۳۲۰ دستگاه وانت بار در بخش حمل و نقل کالا در استان فعالیت می کنند.

به گفته مشتری، ۸ هزار و ۵۷۱ راننده در حوزه حمل و نقل کالای استان در حال خدمات رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد