Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی گفت: پذیرش غیرحضوری ۳۷۰ دانشجوی دوره دکتری ورودی جدید طی هفته گذشته انجام شد. انتخاب واحد این دانشجویان نیز از ۲۰ شهریور انجام می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر افضلیان معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی از تمدید دفاع از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی خبر داد و گفت: با توجه به شرایط حاصل از اوج همه‌گیری کووید ۱۹ و با هدف مساعدت به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و برای حل مشکل آن گروه از دانشجویانی که در مرحله دفاع قرار دارند، مهلت دفاع از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله دوره دکتری تا ۳۱ شهریور و مهلت برگزاری ارزیابی جامع آموزشی و پژوهشی تا ۳۰ مهر ۱۴۰۰ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با افزایش این زمان، دانشجویان مذکور بتوانند در زمان مقرر فارغ‌التحصیل شوند.

افضلیان درباره آغاز سال‌تحصیلی اظهار کرد: براساس تقویم آموزشی دانشگاه شهید بهشتی، ثبت‌نام دانشجویان طی سه روز از ۲۰ تا ۲۲ شهریورماه انجام خواهد شد و کلاس‌های درس نیمسال اول سال‌تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از ۲۷ شهریور آغاز می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی درخصوص زمانبندی ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید تصریح کرد: پذیرش غیرحضوری ۳۷۰ دانشجوی دوره دکتری ورودی جدید طی هفته گذشته انجام شد و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، انتخاب واحد این دانشجویان نیز از ۲۰ شهریور انجام می‌شود. پیش‌بینی این است که تا اواخر شهریور نتایج نهایی دوره کارشناسی اعلام شود و سال تحصیلی این گروه از دانشجویان نیز ابتدای نیمسال آغاز شود. با توجه به تاخیر در برگزاری آزمون دوره کارشناسی‌ارشد، به احتمال قوی نتایج این دوره در اواخر مهرماه اعلام خواهد شد، از این‌رو برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری ترم فشرده برای دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی جدید صورت گرفته است.

افضلیان از برگزاری کلاس‌ها به صورت غیرحضوری خبر داد و افـزود: با شدت همه‌گیری کرونا و برای حفظ سلامت دانشجویان، امکان برگزاری حضوری کلاس‌ها در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ وجود ندارد؛ براساس مصوبه هیات رئیسه محترم دانشگاه، کلاس‌های دروس نظری به صورت غیرحضوری برنامه‌ریزی شده‌اند؛ چنانچه شرایط اجرای حضوری کلاس‌ها در طول نیمسال مهیا شود، ترم به‌صورت حضوری ادامه خواهد یافت.

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی در پایان خاطـرنشان کرد: تجربه برگزاری سه ترم غیرحضوری، موجب شده دانشجویان و اعضای هیات علمی کاملا به این شیوه مسلط شوند و با توسعه و ارتقاء زیرساخت‌های دانشگاه در حوزه یادگیری الکترونیکی، ان‌شاءالله فرآیند یادگیری غیرحضوری در ترم جدید به خوبی اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهید بهشتی انتخاب واحد دوره دکتری معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی ورودی جدید سال تحصیلی دوره دکتری کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج جلسه آموزشی با موضوع ازدواج، عشق، سواد عاطفی و انتخاب برگزار شد.

در جلسه موضوعاتی از جمله معیارهای مناسب ازدواج، ازدواج موفق و عوامل موثر بر انتخاب صحیح ازدواج با هدف آشنایی دانشجویان، همچنین افزایش سطح آگاهی دانشجویان در زمینه برنامه خودمراقبتی و موضوعات مرتبط با سلامت، تشکیل گروه‌های همسان دانشجویی، انتقال مطالب آموزشی به دیگر دانشجویان و جلب همکاری دانشجویان در انجام فعالیت‌های بهداشتی مطرح شد.

صیادیان خواه سخنران این جلسه افزود: سن دوران دانشجویی یک سن طلایی است. اگر این فرصت از دست رفت، امکان ازدواج و ریسک‌پذیری فرد کاهش پیدا می‌کند و چالش‌ها و مشکلاتی برای این نسل پیش می‌آورد. مشکلاتی از قبیل اینکه شاید فرد ازدواج نکند یا موقعیت ازدواج نداشته باشد. بنابراین شکل‌گیری و برنامه‌ریزی ستاد ازدواج دانشگاهیان برای این بود اتفاق مازادی با همراهی دستگاه‌های دیگر که هر کدام با ارائه خدماتی کاربردی و اثرگذار پای کار این حوزه بیایند.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1229512 برچسب‌ها ازدواج و طلاق

دیگر خبرها

  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور