Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – روز پنجم بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با رقابت‌های پاراوزنه‌برداری برای نمایندگان کشورمان پیگیری شد که سیدحامد صلحی‌پور چهارمین مدال نقره کاروان ورزشی ایران را در این رشته برای کشورمان به ارمغان آورد.

رقابت‌های دسته ۹۷ کیلوگرم پاراوزنه‌برداری پارالمپیک توکیو ساعت ۱۴:۳۰ امروز (یکشنبه، هفتم شهریور ماه) به وقت محلی در سالن توکیو اینترنشنال فوروم شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دسته، ۸ ورزشکار از کشور‌های مختلف جهان حضور داشتند.

در پایان رقابت این دسته، صلحی‌پور با ۲۲۲ کیلوگرم نایب قهرمان شد و وزنه‌بردار چینی با ۲۲۷ کیلوگرم به مدال طلا رسید. نماینده کلمبیا هم سوم شد.

صلحی‌پور برای حرکت اول خود وزنه ۲۲۱ کیلوگرم را انتخاب کرد که در لیفت آن ناکام بود. حامد صلحی‌پور که برای حرکت سوم خود یک کیلوگرم هم وزنه خود را افزایش داده بود، اما باز هم در ثبت آن ناکام بود تا صلحی پور ۲۲۲ کیلوگرم را هم نتواند به نام خودش ثبت کند. کار برای صلحی پور سخت شده بود، اما توانست در حرکت آخر خود وزنه ۲۲۲ کیلوگرم را ثبت کند و به مدال نقره برسد.

مدال طلای این وزن هم به وزنه بردار چینی رسید. ین پان پان از چین در حرکت اول خود ۲۲۳ کیلوگرم به راحتی ثبت کرد تا برای حرکت دوم خودش ۲۲۷ کیلوگرم را انتخاب کند. وزنه‌ای که با دو چراغ سفید تایید شد تا به مدال طلای این وزن برسد. در حرکت سوم با ۲۴۳.۵ کیلوگرم به رکورد جهان و پارالمپیک حمله کرد که ناکام بود؛ و وزنه بردار کلمبیا فابیو تورس وزنه ۲۲۱ کیلوگرم را به راحتی لیفت کرد. به همین دلیل هم برای حرکت دوم وزنه ۲۲۶ کیلوگرم را انتخاب کرد، اما در لیفت آن دچار مشکل شد. در حرکت سوم هم همین وزنه را انتخاب کرد، اما باز هم ناکام بود تا در نهایت با همان ۲۲۱ کیلوگرم به مدال برنز دست پیدا کند.

پیش از این برای پارا وزنه برداری روح اله رستمی مدال طلا و امیر جعفری مدال نقره کسب کرده بود. بیشتر بخوانید: پارالمپیک توکیو| نوری دومین طلای کاروان ایران را در جودو به ارمغان آورد  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برای حرکت صلحی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو

نوجوانان کرمانی با کسب ۵ مدال طلا،۳ نقره،۲برنز و کسب۷۲۰ امتیاز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ شدند.

همچنین یزد با کسب۴۷۰ امتیاز دوم، سیستان و بلوچستان با کسب ۴۲۰ امتیاز سوم و خراسان جنوبی با کسب۳۷۰ امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان کرمان به سرمربی گیری سعیده بازمانده، مربیگری حکیمه مکی آبادی و سرپرستی فرزانه خانقائی توسط نادیا ایزدآبادی، غزل نصرت آبادی، آناشهسواری، ستایش نجمی نژاد، یاسمن نژادکورکی، صاحب مدال طلا، بهنازسفلایی، ستاره رحیمی و رایا باقری صاحب مدال نقره، و آرزو سلیمانی و ستایش گیلک صاحب مدال برنز شدند.

همچنین نرگس فرخی نژاد به عنوان سرناظر مسابقات و نجمه پورمیرزایی به عنوان داور، نمایندگان فدراسیون در این دوره از مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور