Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اعلام روز یکشنبه شهرداری منطقه ۱۷، سعید سراج با اعلام این خبر گفت: با توجه به تاکید و  اهمیت داشتن ضرورت ایمنی در معابر به‌ویژه معابر بزرگراهی، در هفته ای که گذشت تیم های اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه همراه با کارشناسان این حوزه نسبت به اجرای طرح ویژه ساماندهی گاردریل های بزرگراهی اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای این طرح حدود ۴۵شاخه گاردریل، ۳۰عدد پایه گاردریل، ۸۰ عدد گل گاردریل و حدود ۳۰ عدد تابلو خطرنمای نو در بزرگراه شهید چراغی تعویض شد.

سراج ادامه داد: نگهداری تجهیزات و المان های ترافیکی و بروزرسانی آن پس از تصادفات احتمالی به صورت مستمر در دستور کار این معاونت قرار دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ خاطرنشان کرد: با استانداردسازی تجهیزات ایمنی تعداد و شدت تصادفات به نحو چشمگیری کاهش پیدا می کند.

تعویض و بازسازی بیش از ۴ هزار تابلوی فرسوده ترافیکی در طرح ضربتی منطقه ۵

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه برای اولین بار در سطح مناطق ۲۲ گانه علائم و المان های ترافیکی منطقه ۵ در طرحی جهادی نوسازی شد گفت:در این طرح جهادی در دو بخش علائم ترافیکی فرسوده در تمامی نواحی منطقه ۵ شناسایی و نسبت به نوسازی آنها اقدام شد که در این راستا ۴۲۵۰ تابلوی ترافیکی فرسوده تعویض یا بازسازی شدند.

محمود کلهری با اشاره به طرح جهادی نگهداشت تجهیزات ترافیکی در منطقه ۵ گفت: برای اولین بار در سطح منطقه ۵  در یک طرح جهادی و ضربتی علائم و المان های ترافیکی سطح منطقه که پیش از این توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شناسایی شده بودند نوسازی شد.

وی با اشاره به جزئیات این طرح گفت: این طرح جهادی و ضربتی در دو بخش انجام شد که یک بخش نوسازی تجهیزات فرسوده و بخش دیگر حذف علائم و المان های زائد ترافیکی بود.

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه در مدت حدودا چهل روزه انجام این طرح نزدیک به چهل معبر منطقه را شناسایی و نسبت به نوسازی، ترمیم یا تعویض علائم ترافیکی آن اقدام کردیم گفت: در این مدت تعداد ۱۰۵۰ صفحه تابلو تعویض و ۳۲۰۰ صفحه تابلو نیز بازسازی شد. همچنین با جمع اوری ۱۵۰ تابلو فرسوده و معیوب، نسبت به نصب ۵۸۰ تابلو جدید اقدام شد.

کلهری از جمع آوری ۷۰ استوانه معیوب و نصب ۱۲۱ استوانه جدید در سطح منطقه خبر داد و افزود: در مدت اجرای طرح جهادی بازپیرایی و ساماندنی تابلوها و تجهیزات ترافیکی ۳۶ سرعت گیر لاستیکی، ۸ نشان ترافیکی لوله ای شکل، ۶ صندلی سرپناه ایستگاه اتوبوس و یک بولارد در نقاط شناسایی شده سطح منطقه نصب شد.

وی با بیان اینکه پس از اتمام این طرح نیز اقدامات معاونت ترافیک در این زمینه ادامه دارد تاکید کرد: گرچه دراین طرح نسبت به شناسایی  تجهیزات ترافیکی فرسوده و رفع نواقص و کاستی ها اقدام شد اما هرزمان که لازم باشد تا نسبت به نوسازی علاوم اقدام شود این کار صورت خواهد گرفت.

آغاز عملیات اصلاح هندسی تقاطع خیابان های میثاق و شهید حقی در منطقه ۱۹
شهردار منطقه ۱۹ اعلام کرد: طرح اصلاح هندسی تقاطع خیابان های میثاق و شهید حقی با هدف کاهش تصادفات و ایجاد تردد روان تر در خیابان مرادی، وارد فاز اجرایی شد.

علی توکلی این طرح را از درخواست های مکرر شورایاران و راهور منطقه اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه دسترسی خودروهای عبوری از خیابان میثاق شمالی پس از عبور از روی پل شهید بنامعلی محمدزاده به شهرک بستان از طریق خیابان شهید مرادی صورت می گیرد و خودروها به دلیل عرض کم این خیابان در هنگام عبور و در حین دور زدن برای تغییر جهت به سمت جنوب مجبور به انسداد عرض خیابان می شوند.

به گفته وی، به منظور حل این مشکل طی طراحی انجام شده، خیابان میثاق روبروی مرادی با رفیوژ و اجرای جدول مسدود و یک دوربرگردان در فضای روبروی خیابان شهید حقی برای دسترسی احداث می شود. ضمن اینکه دسترسی به خیابان بنفشه، لاله و شهرک بستان از مسیر خیابان گلستان در ادامه خیابان میثاق پیش بینی شده و به منظور جلوگیری از تداخل ترافیکی و کاهش تصادفات یک میدان مثلثی شکل نیز در امتداد خیابان های میثاق، گلستان و لاله  ایجاد خواهد شد.

توکلی با اشاره به اجرای این پروژه ترافیکی در قالب احداث جدول در تقاطع خیابان حقی و میثاق شمالی ادامه داد: طی این طرح ضمن اصلاح سه جزیره میانی، سه جزیره جدید نیز ایجاد و پس از اتمام کار نیز تابلوهای هدایت مسیر نصب خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۹ همچنین با اشاره به بخشی از پروژه های توسعه محله ای ترافیکی این منطقه در راستای نگهداشت شهر اظهار کرد: افزایش امنیت تردد در بزرگراه های آزادگان و شهید هاشمی با مرمت گاردریل و خط کشی بزرگراه شهید تندگویان، ایمن سازی حاشیه مسیر ورودی مجموعه شهربانوی بوستان ولایت از طریق نصب گاردریل، تجهیز بلوار علامه عسگری به تابلوی «حداکثر ۶۰ کیلومتر»، نصب سرعتکاه در زیر گذرپل علامه عسگری و خیابان شهید رجایی و آغاز عملیات سر پوشیده کردن پایانه مترو شاهد از دیگر اقدامات ترافیکی شهرداری این منطقه در راستای نگهداشت شهر محسوب می شود.

کاشت ۲۲۰۰ متر مربع چمن در غرب تهران

به همت اداره فضای سبز منطقه ۹ بیش از ۲۲۰۰ متر مربع چمن رولی یا چمن فرش و به نوعی چمن آماده با نام مرسوم S.O.D در پهنه غربی پایتخت کاشته شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ در این خصوص گفت: رایج ترین شیوه کاشت چمن یا پوشش های چمنی کاشت و تکثیر آنها از طریق بذر می باشد.

مصطفی دینی افزود: کاشت چمن رول را نمی توان به خــودی خود یک شیوه تکثیـــــر محسوب کرد و این شیوه را شاید بتوان صرفاً نوعی انتقال تلقی کرد که محصول آن به نام های متعددی از جمله؛ چمن رولی یا چمن فرش، چمن آماده با نام مرسوم SOD خوانده می شوند.

وی توضیح داد: چمن رولی یا SOD پوششی است چمنی که قسمتی از خاک بستر مجاور آن توسط ریشه ها با یکدیگر پیوسته اند، SOD در واقع همان روش های کاشت بذر SEEDING است، لیکن به واسطه کاهش حجم خاک روش های اجرایی و نگهداری آن دستخوش تغییراتی به فراخور محیط تقاضا و کاربری آن گشته است که این شیوه در حال حاضر مورد استفاده جهانی داشته و رو به توسعه و بهبود است.

دینی به مزایای چمن کاری از طریق SOD که باعث تسریع در اجرا  می شود اشاره کرد و بیان داشت: اجرای عملیات بدون توجه به فصول و محدودیت های زمانی شامل مدیریت زمانی آب در بازه زمانی کاشت تا برداشت، کاهش هزینه های جانبی در مدت عملیات تا مرحله استقرار، قابلیت ترمیم زمین و غلبه بر عوامل محدود کننده، بارش ها، تند باد ها، سرما و گرمای فزاینده حذف واکاری، عدم استفاده از مالچ و کود دامی و در نتیجه تسریع در طراحی فضای سبز می باشد.

وی با اشاره به روش های اجرایی تصریح کرد: این عملیات در مزرعه SOD از طریق کاشت بذر  انجام شده و کلیه مراحل کاشت بذر از زیر سازی تا نگهداری و تیمارهای لازم در طول این مدت را شامل می شود و در واقع برداشت محصول شامل زیر مرحله های cutting,rolling,transfer است که هر یک مدیریت جداگانه ایی را طلب می کند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۹ در ادامه افزود: در مرحله cutting پوشش چمن تا عمق مناسب توسط دستگاه های ویژه معروف به sod cutter به صورت نوارهایی با عرض یکسان و استاندارد در طول مناسب به منظور  حمل و برش خواهد خورد و پس از آن در مرحله rolling نوارها توسط دستگاه ها یا شیوه های معمول به صورت رول های قابل حمل پیچیده می شوند که در مرحله آخر رول ها روی تریلر ها برای حمل به سایت اصلی انتقال می یابند.

وی گفت: در مرحله جاگذاری که این مرحله پس از تسطیح و رگلاژ بستر کاشت رول ها در کنار یکدیگر قرار گرفته و عملیات نگهداری شروع می شود و پس از طی مراحل رشد و استقرار به صورت یکپارچه در خواهد آمد، که نمونه اجرا شده آن در منطقه۹ واقع در تپه شماره۴ میدان آزادی می باشد.

دینی در خاتمه یاد آور شد: این چمن از نوع سردسیری با فرمول بذر ۲۰% پوا، ۲۰% فستوکا، ۶۰% لیلیوم می باشد که در مساحت ۲۲۰۰متر مربع با هزینه یک میلیارد و هفتصد و هشتاد و دو میلیون ریال در منطقه۹ کشت شده است.

برگزاری مهارت آموزی در مرکز کوثر منطقه۱۷

رئیس اداره امور بانوان شهرداری منطقه۱۷  از اقدامات مرکز کوثر شهرداری این منطقه جهت مهارت آموزی، توانمندی و اشتغال‌زایی بانوان سرپرست خانوار منطقه خبر داد.

اکرم مقدم با اشاره به نوع فعالیت‌های این مرکز گفت: هدف از این اقدام، ایجاد یک شبکه تولیدی متشکل از زنانی است که به دلایل گوناگون امکان کار و فعالیت در محیط های دور از محل زندگی خود را ندارند و توجه به این نکته که شهروند مداری، زمانی محقق می‌شود که رضایت شهروندی حاصل شود.

وی افزود: برای تحقق این امر توجه به حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی به عنوان یکی از اولویت ها در نظر گرفته شده و برنامه ریزی دقیق امری مهم و ضروری است و بانوان سرپرست خانواری که با تکیه بر توانمندی و اراده خود جهت مدیریت خانواده تلاش می‌کنند، موجب عزت شهر هستند.

مقدم در پایان تصریح کرد: بانوان سرپرست خانواده منطقه۱۷ می‌توانند با مراجعه به مرکز مهارت آموزی کوثر اداره بانوان یا تماس با شماره تلفن ۹۶۰۴۲۵۸۴ نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

وی از راه اندازی سایت www.tokam.ir توسعه کارآفرینی محلی باهمکاری سازمان نوسازی شهر تهران جهت بهبود شرایط کسب و کار کارآفرینان محلی خبرداد.

رئیس اداره امور بانوان  شهرداری منطقه ۱۷ در این باره گفت: در این راستا قرار است تا محصولات تولیدی جامعه هدف که بانوان  کارآفرینان محلی‌ منطقه است به بازارهای هدف معرفی شوند.

وی افزود: در دنیای امروزه و به ویژه در شرایط حال حاضر جهان، با به وجود آمدن پدیده همه گیر ویروس کرونا، کسب و کارهای محلی برای ایجاد و گسترش خود لازم است تا از طریق وسایل و ارتباطات جمعی همچون اینترنت به حیات خود ادامه دهند.

مقدم تصریح کرد: هدف از ایجاد این فضا برای کارآفرینان محلی ایجاد محیطی امن جهت عرضه و فروش محصولات تولیدی خود است.

گفتنی است کارآفرینان محلی می‌توانند جهت اطلاع بیشتر و ارائه محصولات خود جهت تبلیغ به  اداره بانوان شهرداری منطقه۱۷ مراجعه یا با شماره ۹۶۰۴۲۵۸۴ تماس حاصل کنند.

گفتگوی ۵۰ دقیقه ای شهردار منطقه ۱۷ با رادیوتهران

برنامه محله ما  پنج‌شنبه هفته گذشته از ساعت ۱۱ تا ۱۱:۵۰ به صورت زنده از شبکه رادیویی تهران با محوریت محله امام‌زاده حسن(ع) روی آنتن رفت و شهردار منطقه ۱۷ به سوالات شهروندان این محله پاسخ داد.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، در این برنامه به معرفی بیشتر ظرفیت‌ها و ساختار فرهنگی و بومی محله امام‌زاده حسن  پرداخته شد، داود لطفی شهردار منطقه ۱۷ به همراه معاونان شهرداری منطقه در این برنامه ۵۰ دقیقه ای به سوالات شهروندان پاسخ داد و مشکلات مطرح شده را در دستور کار مدیریت شهری قرار داد.

گفتنی است این برنامه از گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری رادیو تهران پخش شد.

ساماندهی مخازن پسماند و اقدام زیرساختی در آبرسانی فضای سبز منطقه ۶

سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه ۶ درباره تازه ترین اقدامات این منطقه در بحث مخازن پسماند، آبرسانی فضای سبز، اجرای طرح کاپ و تفکیک از مبدا توضیح داد.

امیرحسین جابر انصاری، درباره تازه ترین اقدامات این منطقه در حوزه خدمات شهری گفت: در موضوع خدمات شهری پیرو تذکرات اعضای شورای شهر مبنی بر رسیدگی به مخازن پسماند، نسبت به ساماندهی این مخازن اقدام کردیم. این کار شامل بازسازی، ترمیم، مرمت، شستشو، رنگ آمیزی و بهسازی مخازن پسماند و زیرمخازن است.

وی افزود: یکی دیگر از موضوعات لایروبی انهار و کانالها با توجه به در پیش بودن فصل بارشها است که با سرعت و برنامه ریزی مناسب هر شب در انهار روباز و کانالها انجام می شود. همچنین در بحث آبرسانی فضای سبز کار زیرساختی و ماندگار در حال انجام است. با این کار می توانیم بخشی از منابع آبی برای آبیاری فضای سبز را از پساب تصفیه شده استفاده کنیم تا فشار از روی چاهها و منابع زیرزمینی برداشته شود.

جابرانصاری با بیان اینکه در این راستا ۵.۵ کیلومتر خط انتقال آب درحال اجرا است، ادامه داد: سه خط لوله برای این منظور در نظر گرفته شده که یکی از انها از تصفیه خانه شهرک غرب به مخزن آب شهرک والفجر به طول ۱.۵ کیلومتر است. همچنین خط لوله ای به طول ۱.۵ کیلومتر است که تامین آب پارک ساعی را انجام می دهد و از میدان شعاع شروع می شود. علاوه بر این خط لوله دیگری در خیابان ولیعصر(عج) از همت تا مطهری وجود دارد که یک کیلومتر آن اجرا شده و ۱.۵ کیلومتر دیگر آن بعد از مهرماه انجام می شود. در واقع حدود ۴ کیلومتر از خطوط لوله های آب تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ و مابقی بعد از آن انجام می شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ عنوان کرد: در موضوعات دیگر مانند زیباسازی سیاه پوش کردن میادین و معابر برای ایام محرم و صفر به نحو احسن و گسترده انجام شده است. میادین هفت تیر، فردوسی ،انقلاب، آرژانتین و فاطمی و خیابانهای انقلاب، ولیعصر و سایر معابر دیگر از جمله نقطه های این پروژه بودند.

وی با بیان اینکه در اداره ساماندهی بحث طعمه گذاری طبق روال درحال انجام است، یادآور شد: سعی کردیم رویکرد محیط زیستی را دربین هیئات پیگیری کنیم و استفاده کمتر از ظروف پلاستیکی و جایگزینی آن با ظروف کاغذی و ظروفی که قابلیت تجدیدپذیری و سازگاری با طبیعت دارند را در هیئات گسترش دهیم. علاوه بر این طرح کاپ و تفکیک از مبدا در شهرک ها و و محلات منطقه همچنان با قوت درحال اجرا است و در این زمینه به هیئت ها مخازن ویژه پسماند خشک تحویل دادیم و در محیط های اداری منطقه نیز اجرای طرح کاپ با موفقیت هایی همراه بود.

مسیر دوچرخه سواری در نیاوران و اندرزگو اجرا می شود

شهردار منطقه یک اعلام کرد: مسیر دوچرخه سواری در دو خیابان شهید باهنر و بلوار شهید اندرزگو با هدف ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل پاک اجرا می شود.

سید حمید موسوی اعلام کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمران شهرداری این منطقه در راستای توسعه ۴۰ کیلومتری مسیر دوچرخه سواری در شمال تهران در دو معبر پر تردد این منطقه شامل نیاوران از میدان شهید با هنر تا سه راه یاسر و بلوار شهید اندرزگو از خیابان پاسداران تا خیابان شریعتی مسیر دوچرخه سواری را احداث می کنند.

وی افزود: در خیابان ولیعصر (عج) نیز که در ضلع شمال و جنوب پارک حاشیه ای وجود ندارد مسیر دوچرخه سواری با نصب جدا کننده ها اجرا می شود که فاز اول آن از خیابان شهید فلاحی تا میدان تجریش است.

موسوی تصریح کرد: پیش از این مسیرهای دوچرخه سواری در معابر پاسداران، شهرک شهید محلاتی، شهید باهنر، بلوار خندان، شمال و جنوب ارتش اجرا شده است.

اصلاح هندسی تقاطع منتهی به خیابان ولیعصر(عج)

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ اعلام کرد: به منظور سهیل تردد خودروها و کاهش تصادفات، بلوار اسفندیار در محل تقاطع با خیابان ولیعصر(عج) اصلاح هندسی شد.

مریم نخعی پور  در این باره گفت: در راستای ساماندهی ترافیکی و کاهش پارک حاشیه ای مزاحم در خیابان اسفندیار، در محدوده خیابان ولیعصر و روبروی بیمارستان نور از طریق اصلاح هندسی و اجرای رفیوژ میانی عبور بار ترافیکی در ابتدای محور فوق روان‌تر شد.

وی افزود: این اقدامات با هدف ازدحام ترافیکی و افزایش ظرفیت عبوردهی معابر انجام می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ بیان کرد: تقاطع ها به عنوان نقاط بحرانی در عملکرد شبکه معابر شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند .طراحی مناسب تقاطع از لحاظ هندسی و بهینه بودن پارامترهای ترافیکی عملکردی و کنترلی آنها،گام مهمی در ایمن سازی و افزایش مطلوبیت سفرهای شهری است.

اجرای طرح گلیم سنتی و تکنیک کاشی شکسته در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ اعلام کرد: طرح و نقش هنر گلیم در قالب نقاشی به مساحت ۱۳۵۰ متر مربع ورودی بوستان پیروزی نقش بست.

مجتبی شکری ، هدف از اجرای طرح گلیم  را زیباسازی و ایجاد منظر مناسب شهری و یادآوری هنر سنتی ایرانی دانست و افزود : طرح گلیم سنتی ایرانی با رنگ بندی های شاد است که در یکی از بوستان های بزرگ و پر طرفدار منطقه ترسیم شده است .

به گفته وی در این طرح ، نقش گلیم با الهام از فرم های هندسی به شکل خشتی و لوزی در دسته های منظم ترسیم و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت .
شهرداری منطقه  همچنین به ترسیم نقاشی دیواری شهید ابوالفضل عباسی از سوی اداره زیباسازی اشاره کرد و افزود: این نقاشی دیواری در فضایی به مساحت ۴۲۰متر مربع در خیابان صائب تبریزی محدوده ناحیه چهار اتمام و به بهره برداری رسید.

شهردار منطقه ۱۳ به اجرای تکنیک کاشی شکسته روی دیوار ساختمان معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه اشاره کرد و  افزود: برای ساخت این طرح از خرده ها ی کاشی و سرامیک استفاده شده و جلوه خاصی به فضای ساختمان معاونت خدمات شهری بخشید.

برچسب‌ها شهرداری منطقه نوزده تهران شهرداری منطقه پنج تهران شهرداری منطقه سیزده تهران شهرداری منطقه هفده تهران شهرداری منطقه یک تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه پنج تهران شهرداری منطقه پنج تهران شهرداری منطقه یک تهران خدمات شهری و محیط زیست تهران شهرداری منطقه مسیر دوچرخه سواری حمل و نقل و ترافیک معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۷ کارآفرینان محلی دوچرخه سواری خیابان ولیعصر مخازن پسماند شهردار منطقه انجام می شود اصلاح هندسی خیابان شهید ۵ کیلومتر سطح منطقه طرح جهادی اجرای طرح انجام شد فضای سبز چمن رول منطقه ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران

به گزارش «تابناک»، محسن هرمزی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد سرانجام مطالعات تغییر در اجرای طرح ترافیک در شهر تهران با تأکید بر اینکه ما در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران میراث دار کم و کاستی‌هایی هستیم، گفت: حوزه طرح ترافیک در سال‌های اخیر با توجه به مقتضیات زمانی به‌روزرسانی نشده است.

به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود

وی با بیان اینکه در به‌روزرسانی طرح ترافیک قواعد را در سال جدید در دستور کار قرار دادیم؛ بگونه‌ای که موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می شود، افزود: بعد از نهایی شدن تغییرات، طرح اصلاحی باید در نهادهای بالادستی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و بعد از آن نسبت به ابلاغ و اجرایی کردن طرح جدید اقدام می‌کنیم.

در طرح ترافیک جدید چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت

هرمزی با تأکید بر اینکه جزئیات تغییرات بعد از نهایی شدن به اطلاع شهروندان می‌رسد، اظهار کرد: اما باید بگویم که بر اساس مطالعات جدید یک طرح ترافیک خواهیم داشت و چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت و همچنین قواعدی مبتنی بر حوزه برقی سازی را وضع می‌کنیم؛ یعنی خودروها و موتورسیکلت‌های برقی قابلیت تردد بدون محدودیت خواهند داشت. در محدوده بازار و منطقه ۱۲ نیز محدودیت‌هایی برای تردد موتورسیکلت‌های بنزینی ایجاد خواهد شد.

طرح جدید ترافیکی کمکی به شب مردگی خیابان‌های پایتخت

معاون حمل و نقل شهرداری تهران تصریح کرد: طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم؛ زیرا طرح ترافیک سال‌ها باعث شده که به شب مردگی خیابان‌ها کمک کند.

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر