Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، همزمان با ششمین روز از هفته دولت، ۲۲هزار مترمربع طرح توسعه معابر و زمین چمن مصنوعی ورزشی در شهرآباد بردسکن به بهره برداری رسید.

علی نجفی شهردار شهرآباد در آئین افتتاح طرح توسعه معابر شهرآباد بردسکن گفت: با اجرای این طرح بیش از ۹۳ درصد معابر در شهرآباد بازگشایی، تعریض و آسفالت شده و تلاش می‌کنیم تا دهه فجر امسال این میزان به ۱۰۰ درصد برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین به دیگر طرح‌های شهرداری هم اشاره کرد و افزود: ساخت سالن فرهنگسرا و اجتماعات و ساختمان اداری شهرداری و شورای اسلامی نیز از دیگر طرح‌هایی است که در دوره جدید شورای اسلامی آن را دنبال خواهیم کرد تا زمینه خدمت رسانی به شهروندان در عرصه‌های مختلف تسهیل شود.

بیشتر بخوانید

۶ زمین ورزشی در مناطق کم‌برخوردار مشهد به بهره‌برداری می‌رسد

فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: زمین چمن مصنوعی‌ در شهرستان خلیل آباد که با همکاری شورا و شهرداری ساخته شده است، افتتاح و به بهره برداری رسید.

او افزود: همچنین زمین چمن مصنوعی در شهرآباد نیز به بهره‌برداری رسید، در مجموع برای این طرح‌ها ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: عملیات زیر سازی و فنس کشی زمین چمن مصنوعی شهدای شهرآباد توسط شهرداری انجام شد؛ تامین و نصب زمین چمن نیز برعهده اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بود.

انتهای پیام// و. ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چمن مصنوعی ورزش و جوانان هفته دولت زمین چمن مصنوعی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان  پنجمین طرح ورزشی از مجموعه طرح‌های شهید سلیمانی در گنبدکاووس شامل یک زمین چمن مصنوعی افتتاح و سرانه‌ی ورزشی دانش آموزان این شهرستان از ۲۷ سانتی‌متر مربع به ۳۵ سانی متر مربع افزایش یافت.

غنی پور مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس می گوید : این زمین چمن با همکاری شهرداری شهرستان ۱۶۰۰ متر زیرسازی شده است و ۲۰۰ میلیون تومان برای بتن ریزی این مجموعه و ۶۰۰ میلیون تومان هم برای خرید و نصب چمن‌های مصنوعی هزینه کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌