Web Analytics Made Easy - Statcounter

افتتاح کارخانه شن و ماسه روستای کورده با میزان سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال و با مساحت حدود ۳۵ هزار متر مربع با ظرفیت تولید ۱۰۰هزار تن در سال یکی از  طرح های مهم اقتصادی در ششمین روز هفته دولت در بخش مرکزی لارستان بود

خانه بهدشت روستای علی آباد زاهد محمود با اعتباری افزون بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و با زیربنای حدود ۱۲۰ متر مربع، ساختمان اورژانس چهاربرکه با زیربنای ۲۰۰ متر مربع و اعتباری افزون بر هفت میلیارد ریال و اجرای طرح هادی در پنج روستای کورده، بریز، براک، کرمستج و بائن افزون با اعتباری حدود ۴۰ میلیارد ریال از مهمترین طرح های افتتاحی در بخش مرکزی لارستان در ششمین روز هفته دولت ۱۴۰۰بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهره برداری از طرح های عمران شهری در شهر دهکویه شامل بلوار شهدا، بلوار سردار حاج قاسم سلیمانی، آسفالت معابر و ترمیم حفاری های سطح شهر از دیگر طرح های عمرانی و خدماتی افتتاحی در بخش مرکزی لارستان در هفته دولت بود.

همچنین طرح شبکه توزیع داخلی آب شهر دهکویه با مساحت چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع به همراه لوله گذاری و با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های مهم افتتاحی در شهر دهکویه بود که با افتتاح ان حدود یک هزار و ۴۰۰ خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.

کلنگ زنی مجتمع تفریحی و رفاهی و ورزشی شهر دهکویه با میزان سرمایه گذاری اولیه حدود پنج میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲۲ هزار متر مربع نیز یکی از پروژه های مهم خدماتی بود که امروز و در ششمین روز هفته دولت عملیات اجرایی آن اغاز شد.

فرماندار ویژه لارستان گفت: هفته دولت امسال در مجموع ۷۱ طرح عمرانی، اقصادی و خدمتی با مجموع اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده افزون بر ۲ هزار میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ زنی خواهند شد که بخش عمده ای از این طرح ها تاکنون در بخش مرکزی، بنارویه و صحرای باغ مورد بهره برداری قرار گرفته اند.

جلیل حسنی اظهار داشت: این طرح های مهم عمرانی، خدماتی و اقتصادی با همکاری دولت ، بخش خصوصی و خیرین در سطح مناطق، بخش ها و روستاهای لارستان اجرایی شده اند.

وی افزود: سهم دولت در مجموع اعتبارات هزینه شده برای طرح های عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال حدود یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و سهم خیرین و بخش خصوصی نیز به ترتیب ۱۳۰ و ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد شده ست.

وی یادآور شد: طرح های مهم قابل افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت امسال در شهرستان لارستان در حوزه های مختلف برق رسانی، آبرسانی، راه ، آموزش، مسکن، بهداشت، عمران شهری و روستایی ، کشاورزی، منابع طبیعی و خدمات است.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها هفته دولت افتتاح طرح توسعه اقتصادی لارستان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت افتتاح طرح توسعه اقتصادی هفته دولت افتتاح طرح توسعه اقتصادی لارستان فارس بخش مرکزی لارستان میلیارد ریال طرح های مهم شهر دهکویه هفته دولت متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۲۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا

 

به مناسبت نهم اردیبهشت ماه و روز ملی شورا‌ها نشستی با حضور برخی اعضا‌ی شورای اسلامی شهر و روستای استان در استانداری مرکزی برگزار شد.

استاندار مرکزی گفت: سال گذشته افزون بر ۱۰۰۰ میلیار تومان در طرح های عمرانی روستایی هزینه شد.

مخلص الائمه افزود: بودجه عمرانی استان مرکزی برای شهر و روستا نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی نیز گفت: متاسفانه حوزه‌های فرابخشی ارتباط مستقیم با شهرداری و دهیاری ندارند لذا هزینه‌های آنها به صورت مستقیم تامین نمی‌شود و تصمیم بر این شد فرمانداران همکاری بیشتری در حوزه شهرستان‌ها داشته باشند. 

اسدی افزود: مقرر شد جلسات موضوعی با حضور مسئولان مربوطه در حوزه‌های مختلف برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار