Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی مدیرکل ورزش‌ و جوانان استان مرکزی با تاکید بر اینکه لازم است منابع و اعتبارات دولتی در سازمان‌ها در اختیار طرح های استارتاپی قرار بگیرد، افزود: می‌بایست توجه به این طرح ها در دستور کار شورای اشتغال استان قرار گیرد.

عابد حقدادی روز یکشنبه ۷ شهریور در جریان برگزاری رویداد newsday که با حضور تعدادی از استارتاپ های فعال در مرکز منش این نهاد در اراک برگزار شد،  اظهارکرد: امروزه کارگاه‌های فناوری برای قشر خاصی از نخبگان در استان و کشور ما تشکیل می‌شود، اما طرح منش، فضایی را بوجود آورده ‌است که هر کسی می‌تواند ایده پردازی کند و ایده خود را به مرحله اجرا برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۳ طرحی که به مرحله اجرایی سازی در مجموعه منش رسیده‌اند، نیازمند حمایت‌های مسئولین و سرمایه‌گزاران هستند. مجموعه‌ای از مدیران استان در جهاد دانشگاهی، جهاد کشاورزی و حوزه‌های دیگر قول حمایت به این افراد داده‌اند، بنابراین می‌بایست اگر طرح خوب و بزرگی ارائه می‌شود، مسئولان و افراد تاثیرگزار و تصمیم‌ساز در استان در جریان آن قرار بگیرند تا آن طرح اجرایی شود.

وی ادامه ‌داد: ما در استان جوانانی داریم که دارای توانایی‌ها و ایده‌های خوبی هستند و مجموع ۱۳ طرحی که به این مرحله رسیده ‌است به‌ خوبی گویای توانایی این افراد است.

حقدادی اظهار کرد: تا امروز بیش از ۲۵۰۰ نفر/دوره در حوزه آموزش افراد برگزار شده تا اگر در آینده ایده ای داشتند آنرا اجرایی کنند و افراد دیگر را که قصد ورود به این حوزه دارند، نیز راهنمایی کنند.

وی ادامه داد: از اقدامات انجام شده توسط اداره ‌کل ورزش و جوانان حمایت از طرح های اشتغال زا برای جوانان است. این سازمان می خواهد خوداشتغالی را با حمایت صندوق کارآفرینی محقق کند و امید است بتوانیم حداقل بضاعت خود را برای حمایت از طرح های این افراد بکار بگیریم تا این طرح‌ها عملیاتی شوند.

حقدادی ادامه داد: یکی از اقدامات وزارت ورزش حمایت از استارت‌آپ ها بوده و شروع چنین اقدامی در استان مرکزی بسیار مورد توجه این وزارتخانه قرارگرفته ‌است.

مدیرکل اداره ورزش‌ و جوانان استان مرکزی با تاکید بر اینکه لازم است منابع و اعتبارات دولتی در سازمان‌ها در اختیار طرح های استارتاپی قرار بگیرد، افزود: می‌بایست توجه به این طرح ها در دستور کار شورای اشتغال استان قرار گیرد و مبلغی جهت حمایت و عملی شدن این ایده‌ها اختصاص داده شود که در این راستا نیازمند حمایت و پشتیبانی استانداری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استان مرکزی جهاد دانشگاهی استارتاپ مرکز نوآوری و شکوفایی استان مرکزی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشید ایلاتی کارشناس سیاستگذاری مسکن در واکنش به ادعای رئیس کل سابق بانک مرکزی در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت:

«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عایدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچ گونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رئیس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»

کد خبر 6095710 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • دستگیری ۲۸ عضو یک شرکت هرمی
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • واکنش عباس عبدی به سخنان مهدی نصیری: اصلاح‌طلبی و براندازی دو راهبرد غیر قابل جمع است
  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است