Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@08:19:42 GMT

توقف پروژه راه کمربندی یاسوج/ پای معارضات دستگاهی در میان است

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۲۹۲۹

‍‍‍‍‍‍

دریافت 83 MB

به گزارش خبرنگار مهر، کمربندی یاسوج به اصفهان از خبرسازترین محورهای ارتباطی در سال‌های اخیر است.

این محور حادثه خیز سالانه دهها نفر را به کام مرگ می‌کشاند. پروژه راهسازی این محور سال‌ها در حد مصوبه و استارت باقی ماند تا خبرهای رسانه‌های مختلف حکایت از حوادث متعدد در آن داشته باشد.

اکنون مسیر ۱۲ کیلومتری این کمربندی رنگ تجهیزات راهسازی را به خود دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه‌ای که به نسبت کل پنج درصد و به نسبت زمانبندی حرکت سی درصدی را تجربه کرده تا امید به کاهش تصادفات رانندگی در آن جان بگیرد تا جانی گرفته نشود.

اما بررسی‌ها نشان می‌دهد کلید واژه تکراری معارضات دامن این پروژه را نیز گرفته و موتور حرکتی راهسازی این محور متوقف شده است. اما نکته مهم در این رابطه معارضات دستگاهی بر سر راه آن بوده که مهمترین آن مربوط به جلوگیری از استقرار سنگ شکن موقت توسط محیط زیست برای تأمین نیاز پروژه است.

همچنین وجود ستون‌های برق با نیاز به جابه جایی، عبور فیبر نوری و پل‌های عابر از دیگر معارضات پروژه است.

به گزارش خبرنگار مهر، باید دید با همکاری دستگاه‌ها پروژه راه کمربندی یاسوج به فرجام رسیده یا همچنان ناقوس مرگ در این جاده جولان خواهد داد.

کد خبر 5292288

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان محیط زیست راه و شهرسازی سانحه تصادف ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی اردبیل سفر رئیس جمهور به خوزستان خراسان رضوی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، استاندار هرمزگان در مراسم آغاز ساخت این دو طرح گفت: بخشی از طرح زیرگذر روستای سرخون اجرا شده و حالا روند ساخت سرعت می‌گیرد.
مهدی دوستی افزود: طرح زیرگذر روستای سرخون طبق برنامه ریزی و با تخصیص منابع مالی از محل مولد سازی، کمتر از شش ماه دیگر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: طرح پل خورگو نیز تا ۱۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید؛ خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت: در استان ۵۴ نقطه حادثه خیز وجود دارد که با بهره برداری از این دو طرح تصادفات منجر به تلفات جانی کاهش می‌یابد.
استاندار هرمزگان گفت: به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی و ایستگاه‌های مانوری در بندرشهید نیز رجایی اجرایی میشود
عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: پل خورگو با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان و زیرگذر سرخون با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • سازمان ملی استاندارد صدرنشین جدول تبدیل دستگاهی
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس