Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@10:32:36 GMT

فروش و پخش محصولات مژه

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۳۳۱۹

فروش و پخش محصولات مژه

کاشت دائم مژه و یا اکستنشن مژه یکی از جدیدترین مشاغلی هست که در بین خانم ها باب شده است. این شغل یا به اصلاح هنر چندین سال هست که وارد ایران شده و توانسته در مدت کوتاهی پیشرفت بسیاری کرده و مخاطبین اعم از اساتید و هنرجویان تا مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

در حقیقت در اکستنشن مژه و کاشت مژه و یا حتی لیفت و لمینیت مژه و ابرو یک سری ابزار و لوازم کاشت مژه مورد نیاز است که این لوازم با توجه به برند و اصالتشان دارای قیمت های متفاوتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین کیفیت کاری در کاشت مژه قطعا استفاده از لوازم برند و اصل میباشد اما با توجه به کم بودن و تخصصی بودن این لوازم هر فروشگاهی این مواد و لوازم را نداشته و ندارد.

امروز برای معرفی به سراغ یکی از فروشگاه های بسیار با کیفیت و اصیل رفته ایم تا بتوانیم بهترین محصولات کاشت مژه ، لیفت مژه و ابرو را برایتان معرفی کنیم.

برای خرید مواد لیفت مژه میتوانید از این سایت استفاده و خریداری نمائید. سایت پخش مژه کرج با ارائه تخفیف های روزانه توانسته بهترین خدمات را برای کابران خود انجام دهد.

فروش محصولات مژه شامل انواع چسب مژه ، مواد لیفت مژه ، لوازم جانبی و هم انواع پالت مژه و چسب موقت و دیگر محصولات تخصصی میباشد که میتوانید داخل سایت بقیه موارد را مشاهده کنید.

با توجه به وفور لوازم کاشت مژه تقلبی و غیر برند که در بازار وجود دارد به شما توصیه میکنیم برای تهیه این لوازم و محصولات حتما به فروشگاه اینترنتی کاشت مژه کرج سر بزنید و با سفارش و خرید آنلاین لوازم و محصولات مورد نظر را تهیه کنید.

سایت پخش مژه کرج دارای نماد اعتماد الکترونیکی برای فروش مژه را می باشد پس با خیال راحت اقدام به خرید کلیه محصولات مورد نظر خود کنید.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: رپورتاژ کاشت مژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد

محبوبه منفرد رییس انجمن صادر کنندگان صنایع دستی اتاق بازرگانی قزوین گفت: تفاهم نامه صادرات محصولات از سوی اتاق بازرگانی قزوین با هیات تجاری بازدیدکننده چین در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ بین المللی تهران، مبنی بر صادرات محصولات قزوین به چین منعقد و به امضا رسید.

وی ادامه داد: طبق این تفاهم نامه، فروشگاهی در منطقه ویژه اقتصادی غرب چین تجهیز و فراهم می‌شود تا کالا‌های مورد نظر در این منطقه به نمایش گذاشته و به فروش برسد.

منفرد اضافه کرد: یکی از اهداف مهم صادرکنندگان استان قزوین این است که برند‌های ایرانی در کنار سایر برند‌های اروپا و جهان در منطقه آزاد چین که یک منطقه ویژه اقتصادی در مرز مشترک قزاقستان و چین است به نمایش گذاشته شود تا بازار فروش این محصولات نیز به وضعیت مناسبی دست یابد.

رییس انجمن صادرکنندگان صنایع دستی اتاق بازرگانی قزوین بیان کرد: این نمایشگاه از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ برپا است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • محصولات دانش بنیان دانشجویان فنی و حرفه‌ای به فروش می‌رسد
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب