Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار پردیس گفت: طی ۲۰ روز بوستانی به مساحت ۱۴هزار مترمربع با تمام تجهیزات در پردیس ساخته شده که تنها کمی جدولگذاری شده بود و از ۱۸ مردادماه تا امروز با تلاش شبانه روزی به افتتاح کامل رسید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «مرتضی همتی» با بیان اینکه امسال و سال گذشته در پروژه‌های عمرانی در سطح استان تهران عملکرد چشمگیری داشتیم، اظهار داشت: کیفیت و سرعت در اجرای پروژه‌ها کام مردم را شیرین می‌کند که مجموعه مدیریت شهری پردیس نیز با این هدف به دنبال اتمام پروژه‌ها با کیفیت خوب در زمان مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پارک محله فاز چهار به نام؛ پارک خیام با وسعت ۱۴ هزار متر مربع حدود ۸۵۰۰ متر فضای سبز ساخته شده و مابقی شامل اجرای کفپوش به مساحت حدود ۵۰۰۰ مترمربع، مجموعه سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه، بوفه، سرایداری و عمده بنا‌های موردنیاز پارک به مساحت ۳۰۰ مترمربع است.

شهردار پردیس گفت: یکی از نیاز‌های ضروری شهر پردیس فضای تفریحی و سرگرمی است که امید است با تاسیس این پارک و تامین امنیت آن مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

همتی ادامه داد: در این شهر راسته بازار و مرکز تجاری وجود ندارد و واحد‌های تجاری به صورت متراکم و در شکل مجتمع هستند که از حدفاصل بین میدان امام تا میدان عدالت گستره شده و حجم ترافیک سنگینی به بلوار تحمیل می‌کنند و ساخت یک پارکینگ در این محدوده ضرورت داشت که امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به ضرورت اجرای آسفالت در سطح شهر، اظهارداشت: بیش از ۶۰ هزار مترمربع روکش آسفالت در سطح شهر پردیس اجرا شده وپروژه بازار میوه و تره بار دره بهشت در فاز ۸ مسکن مهر پردیس فردا افتتاح می‌شود.

شهردار پردیس با بیان اینکه در پردیس به لحاظ منابع آبی به شدت در مضیقه هستیم و مجبوریم از روان آب‌ها و چشمه‌های معدود استفاده کنیم، اظهار داشت: یکی از این چشمه‌ها جوزک نام دارد و مخزن بتنی به ظرفیت هزار مترمکعبی را در قسمت شمالی دره جوزک احداث کردیم که در سال گذشته عملیات آغاز و امسال به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: شهرداری در سال گذشته شرایط خوبی نداشت، اما امسال به لحاظ عملکردی و کاری به وضعیت مطلوب رسیده است به طوری که بعد از پنج سال در رشد و تحقق بودجه به رشد ۳۰ درصدی در سال ۹۹ رسیدیم، همچنین بودجه شهر پردیس در سال ۱۴۰۰ حدود ۸۷ درصد افزایش داشت و به ۳۴۰ میلیارد تومان رسیده است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرویس بهداشتی پردیس پارک شهردار پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: این بنا در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۲۰ مترمربع، به همت خیران ساخته می‌شود.
اعرابی افزود: برای احداث این بنا بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی ادامه داد: با ساخت این پایگاه، اهالی روستا‌های شلیل، دورک قنبری، گوزلک، شهرک محمدی و لندی شهرستان اردل از خدمات اورژانس و فوریت‌های پزشکی بهره‌مند خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی