Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@12:08:37 GMT

مشعل گاز در روستای «چم شیر» به مناسبت هفته دولت روشن شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۳۷۵۷

مشعل گاز در روستای «چم شیر» به مناسبت هفته دولت روشن شد

عباس شمس‌اللهی شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: برای گازرسانی به روستای چم شیر ۳۴ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت گاز استان هزینه شده و بیش از ۴ هزارو ۵۰۰ متر شبکه اجرا شده است.

وی با بیان اینکه با گازرسانی به روستای مذکور ۱۲۷ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند، افزود: از ابتدای تاُسیس شرکت گاز تاکنون تعداد ۵ هزارو ۱۰۰ علمک در شهرستان سیروان نصب شده و بیش از ۵ هزار و ۹۶۷ مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه با توجه به گستردگی شهرستان مقدار ۴۴ کیلومتر خط فلزی و ۲۶۵ کیلومتر لوله پلی اتیلن در این شهرستان اجرا شده است، تصریح کرد: برای تاُمین پایدار گاز در این منطقه تعداد ۹ ایستگاه فشار شکن گاز نصب و راه اندازی شده است.

شمس‌اللهی خاطرنشان کرد: شهرستان سیروان دارای ۶۳ روستا است که با تزریق گاز به روستایچم‌شیر، تعداد روستاهای گازدار شهرستان به ۶۱ روستا می‌رسد.

وی افزود: گازرسانی به روستای تاریخی سراب کلان و نیز روستای چم روته در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجرا است و به زودی این دو روستا نیز به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میاندوآب در حاشیه این مسابقه با تبریک هفته سلامت اظهار داشت: سلامت همکاران و ایجاد نشاط و شادابی بین همکاران از اهمیت خاصی برخوردار است. حسین اصغری افزود: به منظور ترویج سبک زندگی سالم و همچنین ورزش و تحرک در بین همکاران، مسابقه فوتبال به همت واحد ورزش در چمن اختصاصی امور آب و فاضلاب شهرستان میانداب برگزار شد.  این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان