Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فرشیدی در باره کشف داروهای کرونا در منزل یکی از کارکنان بیمارستان شهیدمحمدی بندرعباس که هفته گذشته خبر آن از سوی دادگستری هرمزگان منتشر شد، گفت: در رابطه با نحوه کشف داروها این نکته قابل ذکر است که این موضوع قبلا توسط دانشگاه به مراجعه ذیصلاح گزارش شده بود و متاسفانه این داروها پس از کشف به منظور نظرات کارشناسی، در اختیار معاونت غذا و دارو دانشگاه قرار داده نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر فرشیدی افزود: طی مکاتبه ای که با ریاست کل دادگستری استان انجام شد، شماره سریال داروها در اختیار این دانشگاه قرار گرفت تا کارشناسان مربوطه بتوانند با توجه به آنها مبدأ خروج داروها را شناسایی کنند.

وی ابراز کرد: بررسی های کارشناسان غذا و داروی دانشگاه حاکی از این است که هیچ کدام از داروها از داروخانه و انبار های دارویی متعلق به بیمارستان شهید محمدی خارج نگردیده و محل خروج آنها سایر بیمارستان‌های غیر دولتی بوده.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطر نشان کرد: این نکته نیز قابل ذکر است که فرد خاطی کارمند رسمی دانشگاه نبوده و در حال گذراندن دوران طرح خود بوده و همچنین دارای شغل دیگری نیز می باشد و این اطمینان را نیز به هم استانی های عزیز می دهیم که این دانشگاه همچنان تا مشخص شدن تمامی جوانب و برخورد قانونی با متخلفین، پیگیر  موضوع می باشد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین فرشیدی رییس کل دادگستری هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صبح امروز با حضور زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد.

این مرکز رشد با ارائه یک مدل تحقیقات محور و پتانسیل علمی بالا، یکی از پیشتازان تولید دانش در حوزه سلامت است. این مرکز قادر است توانایی خود را به صورت عملی در پشتیبانی از تبد یل دانش به فناور‌ی های دانش محور حوزه سالمت به ویژه در حوزه، تکنولوژ‌ی های نوین پزشکی، هوش مصنوعی، تجهیزات پزشکی، بیوتکنولوژی، روش‌های جد ید درمانی، پزشکی دقیق و ... به کار برد و با هدف حمایت از بنگاه‌ها‌ی نوآور و کارآفرین و تبد یل آنها به محصولات مبتنی بر نوآوری، بازاریابی و تجاری سازی آنها در بازار‌های داخلی و بین المللی
و کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان، خودکفایی در تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی و به حرکت درآوردن
چرخ‌های اقتصاد ملی اقدام به تاسیس مرکزرشد فناوری‌های بالینی نموده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله