Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار نوروز اکبری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب روز یکشنبه در آیین راه اندازی این مرکز واکسیناسیون گفت:  این مرکز واکسیناسیون تجمیعی کرونا به منظور خدمات رسانی به مردم و تسریع در انجام واکسیناسیون گروه هایی که بر اساس اولویت بندی ستاد ملی کرونا فراخوان می شوند در این شهر توسط این ناحیه مقاومت راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مردم باتوجه به وضعیت نامناسب شیوع ویروس کرونا در شهرستان و وضعیت قرمز و بحرانی منطقه با عنایت به فراهم بودن امکانات لازم و فعالیت ۲مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح شهر هرچه سریعتر برای دریافت واکسن برابر جدول زمانبندی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مراجعه کنند.

سرهنگ پاسدار اکبری بیان داشت: مردم باید با واکسینه شدن در برابر این ویروس منحوس در کنترل و مدیریت بیماری و عبور از پیک پنجم و ریشه کن شدن آن همراه و یاور شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشند.

او همچنین قشرهای مختلف مردم شهرستان را به پایبندی به رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی در راستای ریشه کنی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دعوت کرد.

گفتنی است:سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون ویروس کرونا بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان

مسلم مخفی با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، گفت: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او گفت: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان گفت: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

مخفی گفت: اطلاع رسانی در حوزه سلامت، یک امر مستمر است و صرفاً مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

او با قدردانی از اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی بسیار خوب در موضوع سلامت آب شرب همدان، گفت: اداره آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به ممانعت از استفاده فاضلاب برای کشاورزی اقدام جدی و فوری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است