Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ مسعود دوستی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاوه گفت: با مشارکت شبکه بهداشت و درمان پیش‌تر مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید عبدالله زاده راه اندازی شده بود و برای شتاب بخشیدن به روند واکسیناسیون دومین مرکز با امکانات و تجهیزات سپاه پاوه راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در راستای اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی و پیرو دستور فرمانده کل سپاه مبنی بر همکاری با مجموعه بهداشت و درمان دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون راه اندازی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاوه ادامه داد: این مرکز با هدف دسترسی آسانتر مردم و بالابردن کیفیت و سرعت واکسیناسیون در خیابان اصلی و در مجاورت مسجد شهدا شهر پاوه دایر شده است.

سرهنگ دوستی بیان داشت: این مرکز در ۲ شیفت فعال است و ظرفیت روزانه تزریق واکسن تا ۴۰۰ دوز را دارد.

او از همکاری گسترده مجموعه سپاه شهرستان پاوه با مجموعه بهداشت و درمان شهرستان پاوه تا ریشه کنی کرونا خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر زیرساخت‌ها و زمینه‌های لازم برای تزریق واکسن کرونا در پاوه وجود دارد و انتظار می‌رود مردم استقبال بیشتری از واکسیناسیون داشته باشند.

گفتنی است:شهرستان مرزی پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است و شهرستان پاوه هم اکنون در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجمیعی واکسیناسیون راه اندازی شهرستان پاوه راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد

آفتاب‌‌نیوز :

صلاح الدین محمدی روز پنجشنبه ظهار کرد: گردنه تته در مسیر ارتباطی شهرستان سروآباد و پاوه در استان کرمانشاه، هر ساله به دلیل بارش سنگین برف چند ماه بسته شده و بازگشایی آن به فصل بهار موکول می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این گردنه از آبان ماه سال گذشته بسته شده بود، افزود: عملیات بازگشایی آن از ۱۴ فروردین امسال آغاز شد و با همت و تلاش نیرو‌های راهداری عملیات بازگشایی آن امروز به اتمام رسید و تردد در این محور از سرگفته شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط این گردنه به هشت متر نیز رسیده است، اضافه کرد: پنج کیلومتر از مسافت این گردنه در استان کردستان وجود دارد که در مجموع برای بازگشایی آن در محدوده استان کردستان سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر باند برفروبی انجام شد.

گردنه تته ۲۰ کیلومتر طول دارد که ۴.۲ کیلومتر آن در محدوده استان کردستان شهرستان سروآباد واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کرمانشاه شهرستان پاوه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود