Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک پاک‌نیا بعد از انتشار توییتی با محتوای بازدید گزینشی دادستان کل کشور از زندان اوین توضیحاتی را درباره این موضوع ارائه کرد.

خبرگزاری میزان - پاک نیا وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای مرکز در این‌باره نوشت :پس از توییت قبلی، از مرکز رسانه قوه قضاییه با من تماس گرفتند، برای دیدن دوربین‌های بازدید دادستانی به این مرکز رفتم طبق فیلم‌های ضبط شده دادستان بعضی محل‌ها را خودشان سرکشی می‌کردند و حتی دوربین هم از ایشان جا می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه نوشت: دور تند فیلم بازدید را ملاحظه کردم؛ بابت این تعامل ممنونم، می‌توان گفت محتمل است که فرصت کافی برای ملاحظه همه سالن‌ها نبوده ، و فرض می گیرم فریبی در کار نبوده.

بیشتر بخوانید: رئیس کمیسیون اصل ۹۰: تخلف در زندان اوین محرز است

انتهای پیام/

 

برچسب ها: زندان اوین دادستان کل کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زندان اوین دادستان کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 امیرحسین بانکی‌پور نماینده اصفهان درباره اجرای قانون عفاف و حجاب خطاب به مدیران دولتی هشدار داد: «خانواده تان تخلف کنند از تخفیفات مجازات نمی توانید استفاده کنید!» او گفت مقصودش از مدیران دولتی مدیران تا سطح مدارس است! اظهارات این نماینده مجلس را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • قوه قضاییه: اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی درباره نیکا شاکرمی
  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی اعلام جرم کرد
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • شرق: صدیقه وسمقی آزاد شد
  • صدیقه وسمقی آزاد شد
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!