Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اولین مرحله آمادگی و آخرین مرحله انتخابی تیم ملی دوومیدانی نوجوانان و جوانان نابینایان و کم بینایان ایران اعزامی به مسابقات پاراآسیایی جوانان 2021 بحرین، از روز شنبه سیزدهم شهریورماه به مدت یک هفته به میزبانی استان همدان برگزار خواهد شد.

در این مرحله ۲۴ ورزشکار حضور دارند که از استان آذربایجان‌شرقی 5 ورزشکار با نام‌های مهدی معصومی، محمد عبداللهی، محمد هادی، علی بالش‌زاده و لیلا فیضی برای رسیدن به مسابقات پاراآسیایی بحرین با دیگر ورزشکاران به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کریم منافی و سعید سلیمی‌نیا به عنوان مربی و دونده همراه از استان آذربایجان‌شرقی در اردوی انتخابی همدان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/60017/س

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی نوجوانان جوانان نابینایان فارس تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ پاسدار کامران کریمی افزود: همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در مناطق غرب کشور مراسم اردوی راهیان نور در کشور آغاز می‌شود.

او تصریح کرد: شرکت کنندگان در این اردو از مناطق عملیات مرصاد، بازی دراز، قراویز و پادگاه ابوذر بازدید می‌کنند.

فرمانده قرارگاه اردویی و راهیان نور سپاه انصارالحسین استان همدان گفت: برای هر اتوبوس یک روحانی و یک راوی مسلط به مسائل جنگ و عملیات‌ها در نظر گرفته شده است.

سرهنگ پاسدار کامران کریمی افزود: بهترین راهکار برای مقابله با دسیسه‌های دشمن کار فرهنگی است که یکی از کار‌های مهم فرهنگی اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی و جنگ زده در غرب و جنوب کشور است تا نسل جدید با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند.

او تصریح کرد: جوانان و نوجوانان با حضور در این مناطق با روحیه شهدا و ایثارگران آشنا شده و به عنوان یک سفیر فرهنگی، این الگو‌ها را به خانواده، دوستان و جامعه معرفی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد