Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@18:39:31 GMT

پدیده جوان بارسا جانشین سابیتزر در لایپزیش

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۴۸۳۸

هافبک ۱۸ ساله و اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا در یک قدمی امضای قرارداد با لایپزیش قرار دارد.

خبرگزاری میزان - باوجود آنکه پریروز (شنبه) وکلای ایلایکس موریبا، پدیده ۱۸ ساله تیم بارسلونا با سران تیم تاتنهام ملاقات کردند تا پیشنهادی ۱۵ میلیون یورویی سفید‌های لندنی را بررسی کنند، اما نشریه ورزشی «اسکای آلمان» مدعی شد که این بازیکن به تاتنهام اطلاع داده که لایپزیش را انتخاب کرده است و قطعا فصل آینده در بوندسلیگا توپ خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارسل سابیتزر، هافبک اتریشی از لایپزیش راهی بایرن‌مونیخ شد تا این تیم تازه تاسیس آلمانی از درآمد ۲۰ میلیونی فروش سابیتزر، موریبا را به خدمت بگیرد.

موریبا فصل گذشته عملکرد خوبی در تیم بزرگسالان بارسلونا داشت، اما با این وجود در تابستان از نظر مالی به توافق نرسید.

همچنین شایعاتی در مورد این بازیکن جوان در رئال مادرید هم مطرح بود، اما رئال نخواست که رابطه خوبش با بارسا را خراب کند و بدین ترتیب قید این انتقال را زد چرا که دو باشگاه به خاطر هدف مشترکشان یعنی تاسیس سوپرلیگ رابطه خوبی دارند.

بیشتر بخوانید: کانده منتظر توافق چلسی با سویا

انتهای پیام/

برچسب ها: لایپزیش بارسلونا ایلایکس موریبا بوندسلیگا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لایپزیش بارسلونا لایپزیش بارسلونا ایلایکس موریبا بوندسلیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ستاره لهستانی خط حمله بارسلونا سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد اما در حال حاضر آینده او در بلوگرانا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به دلیل چند نمایش ضعیف در این فصل و روند طولانی گل نزدن او، در مقطعی از فصل اعلام شد که ممکن است لواندوفسکی در پایان فصل بارسلونا را ترک کند.

پس از آن بود که باشگاه‌های عربستانی هم به جذب این مهاجم ابراز علاقه کردند و حتی بسیاری از نشریات هم گزارش دادند که لواندوفسکی پیشنهادات سعودی‌ها را در نظر می‌گیرد اما اکنون به‌نظر می‌رسد همه چیز تغییر کرده است.

او در مصاحبه جدیدی گفت: «برای من ترک بارسلونا در این تابستان قطعا امکان‌پذیر نیست. از نظر بدنی احساس خوبی دارم. از امروز تا حداقل دو سال دیگر این وضعیت ادامه دارد. وقتی دیگر از نظر بدنی در سطح بالایی نباشم، شروع به فکر کردن می‌کنم.

علاوه‌بر آمادگی جسمی، جو تیم را هم دوست دارم. هواداران عالی هستند، با هم‌تیمی‌ها و مربیان رابطه خوبی دارم. بازیکنان خوبی در تیم وجود دارد و ما می‌توانیم با همدیگر در فصل آینده به دستاوردهای خوبی برسیم.»

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی