Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران در جدول مدالی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با کسب چهار مدال طلا و چهار نقره در رده چهاردهم قرار دارد. به گزارش ایسنا، در ششمین روز بازی‌های پارالمپیک توکیو امیر خسروانی در دوومیدانی موفق به کسب مدال طلا  و سامان رضی در وزنه‌برداری موفق به کسب مدال برنز شدند تا ایران در جدول مدالی بازی‌ها دو پله صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اکنون ایران با چهار مدال طلا و چهار نقره در جدول مدالی در رده چهاردهم قرار دارد.

تاکنون روح الله رستمی در وزنه‌برداری، وحید نوری و خیرالله زاده در جودو و امیر خسروانی در دوومیدانی موفق به کسب مدال طلا شده‌اند.

امان‌الله پاپی و علیرضا مختاری در دوومیدانی و امیر جعفری و مصلحی فرد در وزنه برداری موفق به کسب مدال نقره شدند.

شانزدهمین دوره رقابت‌های پارالمپیک توکیو از روز سه شنبه دوم شهریور با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما آغاز شد. کاروان ایران در این دوره از بازی‌های پارالمپیک با ۶۲ ورزشکار و ۲۱ نفر کادر فنی در ۱۰ رشته ورزشی پاراوزنه برداری، پاراتیروکمان، پارادوومیدانی، پاراتکواندو، پارادوچرخه سواری، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، پاراکانو، پاراجودو و پاراتیراندازی حضور دارد. 

*جدول مدالی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو: (آخرین بروزرسانی دوشنبه ساعت ۷:۰۰)

(جدول روزانه در ساعت های ۹ – ۱۲ – ۱۵ و ۱۸ بروز می‌شود.) ردیف کشور طلا نقره برنز مجموع ۱ چین  ۴۷ ۳۰ ۲۹ ۱۰۶ ۲ بریتانیا ۲۴ ۱۹ ۱۹ ۶۲ ۳ آمریکا ۱۵ ۱۷ ۹ ۴۱ ۴ کمیته المپیک روسیه  ۱۵ ۱۰ ۲۸ ۵۳ ۵ اوکراین ۱۱۱ ۲۳ ۱۲ ۴۶ ۶ برزیل ۱۱ ۵ ۱۵ ۳۱ ۷ آذربایجان ۹ ۰ ۴ ۱۳ ۸ استرالیا ۸ ۱۶ ۱۳ ۳۷ ۹ ایتالیا ۸ ۱۰ ۹ ۲۷ ۱۰ هلند ۷ ۷ ۵ ۱۹ ۱۱ … ۱۴ ایران ۴ ۴ ۱ ۹ … …

این خبر به روز می‌شود….

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو جدول مدالی بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ موفق به کسب مدال جدول مدالی مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS

فوق ستاره آرژانتینی مرد اول تیمش در هفته‌های اخیر بوده‌است

طرفداری | بامداد امروز و در دیداری از هفته یازدهم رقابت‌های MLS فصل ۲۰۲۴، اینتر میامی میهمان نیو انگلند بود و با نتیجه قاطع ۴-۱ به پیروزی رسید. لیونل مسی با ثبت دو گل و یک پاس گل ستاره زمین بود و نقش پررنگی در پیروزی بزرگ تیمش ایفا کرد، همچنین گل دیگر اینتر میامی نیز روی ریباند شوت ستاره آرژانتینی به ثمر رسید.

نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!

با گلزنی در بازی امروز، لیونل مسی با ۹ گل زده به صدر جدول گلزنان لیگ MLS صعود کرد، او همچنین با ارسال 4 پاس گل، سومین پاسور برتر لیگ نیز به حساب می‌آید. نکته جالب توجه این‌جاست که مسی در فصل جاری با مصدومیت‌های طولانی‌مدتی مواجه بوده و نتوانسته در تمام بازی‌های تیمش حضور پیدا کند، لذا ستاره آرژانتینی آمار ذکرشده را در تنها ۷ بازی به ثبت رسانده است. گفتنی است اینتر میامی با ۲۱ امتیاز، در صدر جدول MLS جای گرفته‌است.

صدرنشینی مسی در جدول آقای گلی
مسی همچنین بهترین بازیکن لیگ از حیث مجموع گل و پاس گل به حساب می‌آید

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا