Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در آخرین بازی از هفته سوم لالیگا، تیم اتلتیکومادرید در خانه خود ورزشگاه واندامتروپولیتانو میزبان ویارئال بود که این بازی با تساوی ۲ -۲ خاتمه یافت.

در این بازی ویارئال در دقیقه ۵۲ با گلزنی تریگروس پیش افتاد. ۴  دقیقه بعد سوارس گل تساوی را برای قهرمان فصل گذشته لالیگا به ثمر رساند اما گلی که دانجوما در دقیقه ۷۴ برای ویارئال زد دوباره ویارئال را پیش انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا تا دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم برنده میدان بود تا اینکه مدافع میانی‌اش مندی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی دوباره به تساوی کشیده و امتیازات میان دو تیم تقسیم شود.

با این نتیجه اتلتیکومادرید که در دو هفته قبلی رقابت‌ها موفق به کسب پیروزی شده بود، برای اولین بار در این فصل در کسب پیروزی ناکام ماند. و با ۷ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت. ویارئال اما با کسب سومین تساوی متوالی‌اش با ۳ امتیاز در رده یازدهم جدول ایستاد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ویارئال اتلتیکو مادرید ویارئال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی برای قطعی کردن قهرمانی خود در لیگ فرانسه نیاز داشت در پارک دو پرنس برابر لوآور به پیروزی برسد اما خوش شانس بود که بازنده نشد. تا 12 دقیقه به پایان، لوآور 1-3 از پاریس پیش بود ولی میزبان هر طور که بود بازی را به تساوی کشاند.

پی اس جی حالا یک امتیاز دیگر می‌خواهد تا از لحاظ ریاضی رسما قهرمان شود، هرچند همین حالا نیز می‌توان این تیم را قهرمان دانست.

لوئیس انریکه پس از تساوی غیرمنتظره تیمش در آستانه بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت: «خیلی مهم است به‌عنوان یک مربی بتوانید حس قدرت و مبارزه طلبی را به تیم تزریق کنید و اینکه بازیکنان هرگز پا پس نکشند. بسیاری بعد از گل سوم حریف تصور می‌کردند بازنده خواهیم شد ولی به بهترین شکل ممکن واکنش نشان دادیم و سعی می‌کنیم فصل را نیز عالی تمام کنیم.»

انریکه ادامه داد: «انکار نمی‌کنم که تمرکز بسیاری از بازیکنان روی بازی با دورتموند بود. چند روزی است که هواداران نیز فقط از این بازی حرف می‌زنند. ما تقریبا قهرمان فرانسه شده‌ایم و طبعا توجهات به لیگ قهرمانان است. معتقدم تیم کاملا برای این بازی آماده است و می‌رویم هر دو بازی را برنده شویم.»

دیگر خبرها

  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد