Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز یزدانپناه شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۸۴۸ نفر رسید.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶۱ هزار و ۴۸۱ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته‌اند، گفت: افزایش روزانه تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، نتیجه بی توجهی عده‌ای از مردم به شیوه نامه‌های بهداشتی و عادی انگاری بیماری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانپناه تصریح کرد: اکنون ۵۹۳ نفر بیمار در بیمارستان‌های معین کرونا در استان بستری هستند که از این تعداد ۲۹۹ نفر کرونای قطعی و ۴۲ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند.

وی افزود: از مجموع ۹۶۸ نمونه PCR از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج و دهدشت ۳۷ درصد موارد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و دنا به ثبت رسیده است.

کد خبر 5292409

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شیوع کرونا یاسوج ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی سفر رئیس جمهور به خوزستان اردبیل خراسان رضوی محرم 1400 کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • معمای عجیب: این ۵۰۰ نفر از بیمار‌ی‌ قلبی و دیابت در امانند
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد