Web Analytics Made Easy - Statcounter

‏تعداد مشاغل یکی از مدیران نزدیک به رئیس فدراسیون فوتبال ایران به سوژه رسانه‌های داخلی تبدیل شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، امیرحسین محتشم رئیس  هیات فوتبال بوشهر همزمان ریاست اداره کل استاندارد استان البرز را هم برعهده دارد و در کرج ساکن است! جالب اینکه محتشم غیر از این دو سمت کاملا بی ارتباط با هم که از بعد مسافت جغرافیایی هم هزار کیلومتر با هم فاصله دارند، رئیس فوتبال ساحلی ایران نیز محسوب می‌شود! او برای انجام این کارش باید در تهران مستقر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته عجیب تر اینکه این مدیر فوتبالی غیراستاندارد! اکنون به جای حضور در محل یکی از کارهایش یعنی بوشهر ، کرج یا تهران ؛ برای تماشای جام‌جهانی فوتبال ساحلی در کشور روسیه به سر می‌برد! این در حالی است که منابع آگاه از جایگزینی نام وی به جای مربی تیم ملی در این سفر توریستی خبر می‌دهند چون تیمی از کشورمان در این دوره از رقابت‌ها حضور ندارد.

روز گذشته برخی خبرگزاری های داخلی اساسنامه فدراسیون فوتبال در مورد نحوه حضور روسای هیات های استانی در محل کارشان را منتشر کردند که طبق نص صریح آن رئیس هیات فوتبال باید به طور تمام وقت در محل کار خود حاضر بوده و مقیم شهر محل فعالیت باشد!

چنین تناقضی بین اساسنامه و عملکرد مسوولین فوتبال در رده های استانی نشان می‌دهد عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال توجهی به اجرای قانون و اساسنامه رسمی مجموعه تحت امرش ندارد.

حضور غیرقانونی محتشم در دو پست از سه عنوان مدیریتی که ذکر شد بارز و مشخص است. او باید یکی از این سه شغل تمام وقت را انتخاب کرده و از دو عنوان دیگر استعفا دهد؛ یعنی یا به ادامه سکونت و مسوولیت دولتی در کرج ادامه داده و از سطوح مدیریتی فوتبال ایران کنار بکشد، یا به بوشهر نقل مکان کرده و کار در اداره استاندارد استان البرز را رها کند. 

البته شاید حضور در راس فوتبال ساحلی کشور با سفرهای جذاب خارجی‌اش برای محتشم ارزشمندتر باشد و او مجبور شور از هر دو پست قبلی استعفا دهد، هر چند تا این لحظه هیچ نشانه‌ای از کتاره‌گیری و تن دادن به اجرای قانون از سوی محتشم دیده نمی‌شود.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می‌تواند به این پرونده نیز ورود کرده و رای به اخراج این مدیر غیر مقیم و بی ثمر برای فوتبال ایران صادر کند. استان بوشهر با انبوهی از استعدادهای درخشان فوتبال نظیر مهدی طارمی، مهدی قائدی و محبی که پیراهن تیم ملی ایران را پوشیده‌اند، لایق رئیس تمام وقت و قانونی است.

نویسنده: صادق لودریچه

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم طالبان محسن رضایی وزرای دولت سیزدهم روح الله رستمی پارالمپیک فدراسیون فوتبال فوتبال ساحلی چند شغله محرم طالبان محسن رضایی وزرای دولت سیزدهم روح الله رستمی پارالمپیک فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی

نماینده تهران با انتقاد از وضعیت ارزش پولی در کنایه‌ای از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی خواست که اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند.

مصطفی میرسلیم نماینده تهران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند، چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

 

دیگر خبرها

  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز