Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی مدیرکل کتابخانه‌های خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: زمین کتابخانه مرکزی استان در بلوار شهید ناصری بیرجند به متراژ ۹ هزار مترمربع به دلیل نبود اعتبار از سال ۸۹ تاکنون از اداره راه و شهرسازی استان خریداری نشده است.

او با اشاره به اینکه خراسان جنوبی ۸۱ کتابخانه عمومی دارد و به عنوان مهد علم و فرهنگ شناخته شده است افزود: نیاز است تا هر چه زودتر پروژه کتابخانه مرکزی راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی با بیان اینکه در طی جلسه‌ای که با داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان داشته ایم مقرر شده تا هرچه زودتر بهای این زمین بررسی و اعلام شود اظهار کرد: امیدواریم با کمک خیرین و دولت بهای این زمین را پرداخت کنیم و کار ساخت این پروژه ملی هرچه زودتر آغاز شود.

حالا که در سال ۱۴۰۰ هستیم مطمئنا بهای این زمین با توجه به تورم‌ها چند برابر شده است و اگر در همان سال‌های ابتدایی هزینه این زمین تأمین و پرداخت می شد اکنون نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف و بالا برای خریداری این زمین نبود.

در استان هرمزگان موضوع احداث کتابخانه یک سال پس از خراسان جنوبی مطرح شد اما سال هاست که مردم آن استان از داشتن کتابخانه مرکزی بهره می‌برند اما اهالی خراسان جنوبی همچنان در انتظار راه اندازی این کتابخانه هستند.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث کتابخانه کتابخانه عمومی راه و شهرسازی کتابخانه مرکزی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند

طلبه‌ها و اساتید مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) به همراه بسیجیان شهر خضری دشت بیاض به کمک مردم دهستان کرغند شتافتند.

این تیم برای لایروبی منازل و کوچه‌ها به دهستان کرغند اعزام شدند. 

سیل در دو روز گذشته دهستان کرغند و برخی روستا‌های خراسان جنوبی را در نوردید و خساراتی به بار آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • حاکمیت ناپایداری‌های جوی تا اواخر هفته در اردبیل
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • هفته بارانی پیش روی اردبیلی ها