Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان گفت: هجوم کرونا دلتا در دزفول شرایط بسیار دشواری را برای کادر بهداشت و درمان این شهرستان ایجاد کرده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو؛ علی قمیشی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: کادر بهداشت و درمان دزفول با تمام توان در حوزه بهداشت و درمان، بیماریابی، آموزش، پیگیری بیماران، واکسیناسیون و تشخیص فعال هستند تا با کمترین آسیب از این مرحله عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: دزفول مانند بیشتر شهرهای کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و این روزها با هجوم این بیماران در بخش سرپایی و بستری روبرو هستیم.


وی با بیان اینکه خوزستان از بهمن ماه گذشته وارد پیک کرونای انگلیسی شد، افزود: طبق آمار، هنوز به قله پیک کرونا نرسیده‌ایم؛ اکنون با سوش دلتا در خوزستان و دزفول روبرو هستیم که همین امر باعث شد عملا از پیک سوم خارج نشویم.

 

قمیشی با بیان اینکه پیک سوم و چهارم به هم پیوسته شده است، اظهارداشت: کادر بهداشت و درمان شرایط بسیار دشواری را سپری می‌کنند و در حال رشادت و جانفشانی هستند.

وی با اشاره به خدمات رسانی بیمارستان بزرگ دزفول به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ افزود: تمام بخش‌های این بیمارستان از جمله اورژانس، بستری و آی سی یو به پذیرش و درمان بیماران کرونایی اختصاص یافته و فقط بخش زنان و زایمان جدا شده است.


شهرستان دزفول با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد. تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار دز واکسن به مردم این شهرستان تزریق شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خوزستان دزفول کرونا بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول

مدیر جهاد کشاورزی دزفول گفت: حدود ۱۳ هزار تن سیر از ۵۳۵ هکتار از اراضی زراعی این شهرستان برداشت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، بهروز قمرزاده با اشاره به پایان برداشت سیر در این شهرستان بیان کرد: 535 هکتار از زمین های کشاورزی دزفول در سال زراعی 1403- 1402 به کشت سیر اختصاص یافت.

وی با اشاره به کیفیت بالای سیر تولیدی دزفول افزود: کیفیت بالای سیر تولیدی این شهرستان باعث شده تا علاوه بر مصرف این محصول در دزفول و خوزستان و سایر استان‏های کشور، در صورت فراهم بودن شرایط، به کشورهای حاشیه خلیج فارس و روسیه نیز صادر می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی سیر تولیدی دزفول و کمک به بازاریابی فروش این محصول، علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی و ارایه توصیه‌های فنی برای تنظیم بازار فروش سیر تولیدی این شهرستان اقدام شده است.

به گزارش تسنیم، برداشت سیر در این شهرستان همه ساله از اوایل اسفند ماه آغاز و تا اوایل اردیبهشت به پایان می رسد.

سال گذشته زراعی 9 هزار تن سیر از 370 هکتار از مزارع دزفول برداشت شد که امسال این میزان چهارهزار تن افزایش یافت.سطح زیر کشت اراضی کشاورزی شهرستان دزفول 90 هزار هکتار است که 65 هزار هکتار از این مساحت مربوط به کشت آبی و 25 هزار هکتار کشت دیم است.

هم‌اکنون 126 محصول شامل 63 نوع محصول کشاورزی و 43 نوع گل و گیاه زینتی در دزفول تولید می‌شود که نشان دهنده ظرفیت بالای کشاورزی در این شهرستان است. سالانه بالغ بر 2.5 تا سه میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در دزفول تولید می‌شود 

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد