Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، کیا با اینکه چند ماه پیش شاسی بلند جدید اسپورتیج خود را معرفی کرده بود، اما می‌خواهد در تاریخ ۱ سپتامبر آن را به صورت آنلاین معرفی کند.

نمونه‌های طراحی شده نشان می‌دهد اندازه مدل مخصوص اروپا کوچکتر از مدل جهانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثلا در حالی که اسپورتیج بین المللی دارای یک شیشه نسبتاً بزرگ است، کراس اوور اروپایی دارای ستون عقب اسپرت تری است و پنجره‌های درب عقب یک شیشه ثابت کوچک را با همان مدل قبلی ارائه می‌دهند.

مدل اروپایی در نتیجه کوچک شدن فاصله بین محور‌ها، در‌های عقب کوتاه تری دارد. خودروی Sportage جهانی ۲۰۲۲، ۴۶۶۰ میلی متر (۱۸۳.۵ اینچ) طول دارد و دارای فاصله بین دو محور ۲۷۵۵ میلی متر (۱۰۸.۵ اینچ) است، بنابراین انتظار داشته باشید که مدل اروپایی آن کمی کوتاهتر باشد در حالی که احتمالاً عرض و ارتفاع یکسانی دارد.

کمی جمع و جور کردن آن باید منجر به کاهش وزن شود، اگرچه این امر به اندازه کافی قابل توجه نخواهد بود تا بهبود‌های مهمی در بهره وری و عملکرد سوخت ایجاد کند. صحبت از آن، موتور‌ها، گیربکس‌ها و اکثر سخت افزار‌های دیگر باید شبیه جدیدترین هیوندای توسان باشد.

مشخصات موتوری خودروی Sportage PHEV

در مورد تنظیمات الکتریکی، این خودروی جدید دارای یک موتور توربوشارژ ۱.۶ لیتری بنزینی با موتور الکتریکی ۶۶.۹ کیلووات و باتری لیتیوم یون ۱۳.۸ کیلووات ساعتی است.

خودروی Sportage PHEV ماه آینده در نمایشگاه IAA مونیخ به صورت آنلاین رونمایی می‌شود و فروش آن قرار است قبل از پایان سال آغاز شود.

بیشتر بخوانید

تصاویر جاسوسی شاسی بلند Land Rover Defender ۱۳۰ لو رفت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروی برقی خودروی لوکس خودروی Sportage

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۶۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر

دریافت 25 MB کد خبر 6097849

دیگر خبرها

  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • مهمترین نکات در رانندگی با خودروی دنده اتومات
  • فیلم/ ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد
  • ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر
  • (ویدیو) ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد ۱۱ سپتامبر
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H۶
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • (تصاویر) این خودروی چینی به جنگ تسلا می‌رود