Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید نظمی و فراز کمالوند در خصوص وضعیت تراکتور و حواشی ایجاد شده برای سرخپوشان تبریزی صحبت های مفصلی را انجام دادند

به گزارش طرفداری، مدیرعامل و سرمربی تراکتور بامداد امروز در برنامه تلویزیونی موج فوتبال حضور یافته و به سوالات مطرح شده توسط هواداران تراکتور پاسخ دادند که مشروح این صحبت‌ها را در زیر می‌خوانید:

با برخی بازیکنان قرارداد داخلی بسته‌ایم اما نمی‌توانیم آن را اعلام کنیم

نظمی درباره جذب بازیکنان جدید در تیم تراکتور گفت:

پنجره نقل و انتقالات تراکتور بسته است و نمی‌توانیم حتی قرارداد داخلی با بازیکن امضا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قراردادمان با نقی‌زاده را علنی کردیم و فیفا بلافاصله به صورت کتبی به باشگاه اخطار داد. طبق لیست فراز کمالوند، با برخی بازیکنان مذاکره و قرارداد داخلی هم امضا شده اما نمی‌توانیم آن را اعلام کنیم.

تیموری پس از امضای قرارداد با مس رفسنجان گفت منتظر تراکتور است

نظمی افزود:

از بین بازیکنان جداشده، به غیر از مهدی تیکدری قرارداد همه بازیکنان تمام شده بود. میثم تیموری هم یک روز پس از امضای قرارداد با مس رفسنجان اعلام کرد که منتظر تراکتور است! محمدرضا خانزاده نیز تقریبا نیمی از فصل گذشته را مصدوم بود و بازی نکرد.

خانزاده اسفند ۹۹ رضایت نامه گرفته بود

در ادامه فراز کمالوند درباره دلیل جدایی برخی نفرات گفت:

مهدی تیکدری بندی در قراردادش داشت که اگر رضایت‌نامه او را در قبال دریافت مبلغ صادر نمی‌کردیم، می‌توانست به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ کند و محمدرضا خانزاده نیز در تاریخ پنج اسفندماه ۹۹ رضایت‌نامه خود را از مدیرعامل وقت گرفته بود.

یکی از دلایل ناکامی تیم‌های بزرگ فضای مجازی است

کمالوند اضافه کرد:

مشکلی که وجود دارد، این است که اخبار به درستی به هواداران منتقل نمی‌شود. یکی از دلایل ناکامی تیم‌های بزرگ، فضای مجازی است. ما مسئله پنهانی نداریم و نباید دروغ بگوییم. منکر زحمات مدیران و مربیان قبلی نیستم چون آنها هم به نوبه خود زحمت کشیده‌اند اما چرا باید طوری قرارداد ببندیم که بازیکن هر وقت دلش بخواهد، بتواند نسبت به فسخ قرارداد خود اقدام کند؟

پیکه ۵۰ درصد قراردادش را بخشید اما بازیکن دو میلیاردی ما ۸ میلیارد می‌خواهد

سرمربی تراکتور تصریح کرد:

جرارد پیکه، مدافع تیم بارسلونا در آغاز کرونا، ۵۰ درصد قرارداد خود را به باشگاه بخشید، اما بازیکنی که فصل گذشته دو میلیارد قرارداد داشت، الان از ما هشت میلیارد پول می‌خواهد؛ ما باید چه کار کنیم؟ نگاه نکنید که یک بازیکن لوگوی تراکتور  را می‌بوسد، ببینید در پشت صحنه چه توقعی از باشگاه دارد. بازیکنان در فضای مجازی «یاشاسین تراکتور» می‌گویند و در پشت صحنه باشگاه را تحت فشار می‌گذارند. من درمورد بازیکنانی که رفته‌اند، حرف نمی‌زنم.

مدیران برنامه آفت فوتبال هستند

کمالوند اضافه کرد:

هر مربی دوست دارد بازیکنانی نظیر تیکدری را در تیمش داشته باشد اما قراردادهای ما ایراد داشتند. این چه قرارداد سه ساله‌ای است که ۱۵ تبصره دارد و بازیکن در پایان سال اول به راحتی قرارداد خود را فسخ  می‌کند؟ در مقطع قبلی که در تراکتور بودم، حتی با جاسم کرار هم به صورت مستقیم صحبت کردیم، چون مدیران برنامه‌ها آفت فوتبال هستند.

با بازیکنی ۲ میلیارد توافق کردیم اما پیشنهاد ۱۷ میلیاردی دریافت می کند

کمالوند ادامه داد:

در این میان تیم‌های صنعتی هم پول سرشار خرج می‌کنند و بازیکنی که ما با او به مبلغ سه میلیارد تومان به توافق رسیده بودیم، پیشنهاد ۱۷ میلیاردی از یک تیم شهرستانی دریافت می‌کند.

در لیگ بیست و یکم پوست اندازی می‌کنیم

در ادامه برنامه مدیرعامل باشگاه تراکتور افزود:

در لیگ بیست و یکم پوست اندازی خواهیم کرد تا مشکلات مالی را رفع کنیم اما به دنبال ساختارسازی در باشگاه و کسب سهمیه حضور در آسیا هم هستیم.

برنامه داریم با قراردادهای ۴_۳ ساله بازیکنان را حفظ کنیم

سرمربی تراکتور در ادامه با اشاره به عقد قرادادهای بلند مدت با بازیکنان جوان گفت:

برنامه‌مان این است که با قراردادهای سه، چهار ساله بازیکنان خود را حفظ کنیم تا در پایان فصل دغدغه‌ای نداشته باشیم. علی فتحی، بهزاد سلامی و امیر ابراهیم‌زاده که جزو بازیکنان جوان ما محسوب می‌شوند، چیزی از بازیکنان سایر تیم‌ها کمتر ندارند. آنها برای فصل آینده با پیشنهاداتی مواجه خواهند شد. همچنین با چهار، پنج بازیکن به توافقاتی رسیدیم اما شایعات در فضای مجازی بسیار است.

هواداران صاحبان اصلی تراکتور هستند اما نباید به اخبار کذب توجه کنند

کمالوند تصربح کرد:

سه روز بود که می‌گفتند «فراز کمالوند استعفا داده است» چرا باید تا این حد به فضای مجازی توجه کنیم؟ نوشته‌اند «بازیکنی به نام سجاد بازیکن من در شاهین بوشهر بوده و حالا در راه تراکتور است» با یک جست‌وجوی ساده می‌توان فهمید که او تا کنون با من کار نکرده است. همچنین در یک رسانه دیگر نوشته‌اند که در جمع هواداران صحبت کرده‌ام و سه دقیقه بعد آن خبر را برداشته‌اند. من کجا صحبت کردم؟! اگر بخواهیم تمامی شایعات فضای مجازی را تکذیب کنیم، باید به جای تمرکز بر روی بحث‌های فنی و آنالیزی، از صبح تا شب فقط تکذیبیه صادر کنم. هواداران ، صاحبان اصلی تراکتور هستند اما نباید به اخبار کذب توجه کنند.

جذب چهار بازیکن قطعی شده اما هیچ کدام ستاره نیستند

کمالوند ادامه داد:

تاکنون جذب چهار بازیکن قطعی شده که هیچ‌کدام از آنها ستاره نیستند. مگر تراکتور در این چند سال اخیر با تیم‌های کهکشانی نتیجه گرفته است؟ خروجی تیم کهکشانی چیست؟ من در ۲۰ سال گذشته بدون تیم نبودم. مگر در استان‌های دیگر سرمایه گذارانی مانند آقای زنوزی وجود ندارد؟ چرا باشگاه‌داری نمی‌کنند؟ ببینید او چقدر در منطقه آذربایجان اشتغال‌زایی کرده اما با وی کاری کرده‌اند که الان دلزده و دلسرد شده است.

زنوزی گفت شش ماه مهلت بدهید تا کارهای تراکتور را روی ریل اندازم

سرمربی تراکتور ادامه داد:

زنوزی ناراحت است اما ناراحتی او فقط از این موضوع نیست. زنوزی زمانی که تراکتور را تحویل گرفت وضعیت اقتصادی کشور به این شکل نبود. او با وجود تمامی فشارها، جان، مال و آبرویش را گذاشته اما آیا درست است که به وی اهانت کنیم؟ تراکتور عشقِ زنوزی است و الان هم خودش را کنار نکشیده و نگفته که پنجره را باز نمی‌کند. طی جلسه‌ای که در ترکیه داشتیم، هم‌فکری کردیم که فشار را از روی آقای زنوزی برداریم و او هم گفت که «شش ماه به من مهلت بدهید تا کارها را روی ریل بیندازم.»

زنوزی گفت تیم را با هزینه پایین ببندید تا بدهی‌ها را سبک کنیم

کمالوند عنوان کرد:

بدهی‌های تراکتور از سال ۹۰ انباشته شده و زنوزی هم گفته که «شما امسال با هزینه پایین تیم را ببندید تا بدهی‌ها را سبک کنیم» سابقه هشت سال مربی‌گری در تبریز را دارم که همه آنها موفقیت آمیز بوده‌اند. امتحانم را پس دادم و الان هم قول می‌دهم که یک تیم آبرومند بسازیم. تراکتور فصل گذشته رفت و برگشت به تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان باخت اما قول می‌دهم امسال این اتفاق تکرار نخواهد شد.

با رفع مشکلات زنوزی دو سال بعد هم بازیکنی مثل دژاگه می‌آورد

کمالوند افزود:

هواداران فرصت بدهند، چون کارایی بازیکن جوان زیر فشار صفر می‌شود. در سال اول مالکیت زنوزی، وضعیت اقتصادی مملکت بهتر بود و او دژاگه را آورد. دو سال بعد هم با رفع مشکلات بازیکنی در سطح دژاگه را به تراکتور می‌آورد.

با برطرف شدن مشکل استوکس برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی اقدام می‌کنیم

در ادامه این برنامه نظمی با اشاره به بدهی تراکتور به طلبکاران خارجی که سبب بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور شده است، توضیح داد:

مشکل اصلی ما استوکس است که با او برای حضور در دفتر زنوزی تماس گرفته شده تا طلب خود را دریافت کند و با برطرف شدن این مشکل، سریعاً طی مکاتبه با فیفا اقدامات لازم برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌مان را انجام خواهیم داد.
مشکل اصلی ما پول و بدهی‌هایی است که از سال‌های گذشته به باشگاه تحمیل شده است. تراکتور در گذشته از ظرفیت اسپانسر استفاده نمی‌کرد اما حالا تصمیم گرفتیم با اسپانسری خارج از مجموعه زنوزی قرارداد منعقد کنیم.

پس از پرداخت بدهی‌های کنونی بار دیگر پنجره نقل و انقالاتی مان بسته می‌شود

نظمی افزود:

احتمالا پس از پرداخت بدهی‌های کنونی، بار دیگر پنجره نقل و انتقالات ما بسته خواهد شد و تلاش می‌کنیم در همین مقطع، قراردادهای بلندمدت خود را ثبت کنیم. بازیکنان تیم‌های جوانان و امید ما در ترکیب ثابت تیم بزرگسالان حضور دارند. در مقطع قبلی حضور خود در تراکتور، بودجه آکادمی را ۱۰ برابر افزایش دادم، زیرا معتقدم صنعت فوتبال، پرورش و فروش بازیکن است. در حال حاضر ایوب ذوالفقاری به عنوان رئیس آکادمی باشگاه انتخاب شده و مشغول کارهای زیرساختی است.

همه دست به دست هم بدهیم تا چهار سال دیگر بیشتر بازیکنان تراکتور بومی باشند

در ادامه سرمربی تیم تراکتور با تاکید روی بحث توجه به آکادمی این باشگاه توضیح داد:

سه پنجره نقل و انتقالات فولاد خوزستان بسته بود و  آکادمی این باشگاه، تیم بزرگسالان را نجات داد. ان‌شاءالله آکادمی را به معنای واقعی فعال کنیم و همه دست به دست هم بدهیم تا چهار سال دیگر، اکثر بازیکنان تراکتور را بومی‌ها تشکیل بدهند.

بازیکنی مدعی تعصب به تراکتور است اما در عمل از او وفاداری نمی‌بینیم

نظمی با اشاره به مشکلات برخی بازیکنان گفت:

بازیکنی مدعی تعصب به تراکتور است، اما وفاداری که از آن دم می‌زند را در عمل از او نمی‌بینیم و مسائل مالی یک سری از مشکلات را ایجاد می‌کند. سعید واسعی کنار تیم است و در تمرینات حضور دارد.

ایمانی از من اجازه گرفته است

کمالوند درباره دلیل غیبت برخی بازیکنان در تمرینات، پاسخ داد:

برخی بازیکنان از کادر فنی مرخصی گرفتند. محمد عباس‌زاده تا دهم شهریورماه از ما مرخصی گرفته و اکبر ایمانی نیز از من اجازه گرفته است. از قادری هیچ خبری نداریم و نمی‌دانیم که کجاست. او به خاطر هر جلسه غیبت، دو درصد جریمه می‌شود. ادعای مثبت شدن تست کرونای این بازیکن را هم باید پزشک تیم تراکتور تایید کند. همچنین محمدرضا اخباری در اردوی تیم ملی، حضور دارد، او از لحاظ شخصیتی جزو بهترین‌هایی است که در تمام این سال‌ها با آنها کار کرده‌ام.

از نظر مالی با فخرالدینی به توافق نرسیدیم

کمالوند افزود:

بعید می‌دانم دیگر کسی از جمع ما جدا شود و بازیکنان کنونی‌مان به کار خود در تراکتور ادامه خواهند داد. علاقه زیادی به حضور میلاد فخرالدینی داشتم اما از نظر مالی نتوانستیم با این بازیکن به توافق برسیم.
چطور می‌شود وقتی منبع درآمد یک تیم از استان ماست، ۱۵ برابر تراکتور خرج کند؟ با بازیکن ۲ میلیاردی، ۱۱ میلیارد قرارداد بسته‌اند و نمی‌دانم این پول‌ها چطور خرج می‌شود. باید به بازیکنان هم حق بدهیم چون آنها بیمه ندارند و از یک جایی به بعد، دوران حرفه‌ای‌شان هم به اتمام می‌رسد.

درباره عقد قرارداد فرعباسی با ذوب آهن شکایت کردیم

مدیرعامل تراکتور درباره دلیل جدایی حبیب فرعباسی گفت:

وی دچار اشتباه محاسباتی شده و زمانی که متوجه مذاکره اش با ذوب‌آهن شدیم، نامه نوشتیم و به آنها هشدار دادیم. ما نسبت به این قرارداد شکایت کردیم و پیگیر احقاق حق باشگاه تراکتور هستیم.

پیگیر هستیم از طریق دیگری شرایط حضور مربی کروات در ایران را فراهم کنیم

کمالوند درمورد وضعیت دستیارانش پاسخ داد:

حسین خطیبی، قادر رحیم‌زاده و سینا عشوری؛ به‌عنوان مربی در کادر فنی حضور دارند و به‌زودی یک مربی بدنساز هم به تیم اضافه خواهد شد. با تونی گولم به توافق رسیده بودیم اما چند روز پیش فدراسیون فوتبال اعلام کرد که برای جذب بازیکن یا مربی خارجی نباید حتی در فیفا پرونده باز وجود داشته باشد. پیگیر هستیم تا از راه‌های دیگر موضوع حضور گولم در تراکتور را فراهم کنیم. او اگر به تراکتور بیاید قطعا کمک زیادی به ما خواهد کرد. گولم شخصا هم برای حضور در تراکتور علاقه‌مند است.

کلمه هوادار برای خیلی‌ها به یک سپر تبدیل شده است

نظمی عنوان کرد:

کلمه هوادار برای خیلی‌ها به یک سپر تبدیل شده است. برخی حتی زمانی که اخبار خوبی از باشگاه به آنها می‌دهیم، به نام هوادار به زنوزی فحاشی می‌کنند که این کار به نام هواداران تراکتور نوشته می‌شود. پنجشنبه هفته گذشته با یک شرکت بومی قراردادی امضا کردیم که تعداد هفت هزار دستگاه کارتخوان به نام باشگاه تراکتور در اختیار فروشگاه‌های مختلف قرار بدهد و درصدی از تراکنش‌های این دستگاه‌ها به باشگاه تراکتور برسد. با این حال باز هم شاهد یک سری از کارها از سوی برخی افراد بودیم.  تعداد کمی وجود دارند که برای ضربه زدن به تراکتور اقدام به حاشیه سازی می‌کنند.

هواداران واقعی تراکتور همان‌هایی هستند که پس از بحث من با فردوسی پور به ورزشگاه آمدند

کمالوند افزود:

چرا این افراد را در فضای حقیقی نمی‌بینیم؟ هواداران تراکتور آنهایی هستند که در دوره اول حضور من در تراکتور و پس از بحث با عادل فردوسی‌پور، در وسط هفته ۱۲۰ هزار نفر به ورزشگاه آمدند.  اگر می‌خواهید تراکتور آرامش داشته باشد، فضای مجازی را کنار بگذارید، چون ما را از هدف‌مان دور می‌کند.

بازیکن را قبل از حضور در تراکتور پشیمان می‌کنند

مدیرعامل تراکتور در خصوص جلسه‌اش با امام جمعه تبریز و حمایت شرکت مس سونگون از این باشگاه پاسخ داد:

حجت‌الاسلام آل‌هاشم نیز از این فضا گلایه داشتند و گفتند که «حرف‌هایی که از قول بنده در فضای هواداری منتشر شده، کاملا برعکس بوده است»نیت وی کمک به تراکتور است و در این راستا نیز اعلام آمادگی کردند. فضای خوبی از باشگاه جلوه نداده‌ایم و بازیکن را قبل از حضور در تراکتور پشیمان می‌کنند.
رئیس هیئت مدیره مس سونگون تماسی با من داشت و خواستار برگزاری جلسه شد که روز سه‌شنبه و یا چهارشنبه با او جلسه‌ای برگزار می‌کنیم. هر کسی که برای کمک به تراکتور پیش قدم شود، از او استقبال خواهیم کرد. تلاش می‌کنیم مشکلات را حل کنیم و هواداران نیز از لحاظ روحی در کنار تراکتور باشند.

تراکتور مدیون هیچکس نیست و همه مدیون تراکتور هستند

کمالوند افزود:

تراکتور مدیون هیچ‌کس نیست و همه افراد مدیون تراکتور هستند. عزت و عظمت تراکتور به هوادارانش است و آنها امسال با تمام وجود حمایت کنند. تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است که ۷۰ درصد آن جوان خواهد بود. مگر تیکدری، محمد ابراهیمی و مهدی کیانی از دسته یک به تراکتور نیامدند؟ آنها بازیکنان بدی بودند؟ ما باید کیفیت بازیکنان را در نظر بگیریم.قول می‌دهم برای فصل آینده یک تیم خوب، منسجم و باغیرت به پیراهن تراکتور بسازیم. یک سری‌ها می‌گویند تراکتور سقوط می‌کند اما امکان ندارد این اتفاق بیفتد. زنوزی مجموعه ای درست کرده که خیلی از تیم‌های ایران چنین امکاناتی ندارند.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با پرویز برومند: دلم نمی آید سیروس قایقران در تیم منتخبم نباشد اسامی 10 ملی پوش باقی مانده در اردوی تیم ملی؛ 12 نفر خط خوردند تلاش استقلال برای جذب هافبک خارجی قبل از بازی با الهلال تسورک: پیشنهاد 200 میلیون یورویی پاری سن ژرمن برای جذب هالند؟ ما بانک نیستیم! کریستیانو رونالدو با انتقال به منچستریونایتد، به پر درآمدترین بازیکن لیگ برتر تبدیل شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی تراکتور باشگاه تراکتور تراکتور هستند برخی بازیکنان فراز کمالوند قرارداد خود پنجره نقل فضای مجازی بدهی ها یک تیم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!

به گزارش ورزش سه، رحمان جعفری در بازی تراکتور و ذوب آهن روز متفاوتی را پشت سر گذاشت و برنامه تاکتیکی خاصی به او سپرده شده بود و در نقش یک بازیکن سازنده در خط حمله این تیم حضور داشت.

مهدی هاشم نژاد در این بازی روی دست بازیکن فیزیکی و بلند قامت تراکتور حضور داشت و برای توپ های سوم استارت می‌زد و رحمان جعفری با کنترل یا سابیدن توپ سعی می‌کرد این بازیکن را صاحب توپ کند، همچنین گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز با ضرب کمتری به توپ در نزدیکی این بازیکن حاضر می‌شدند تا توپ های دریافت شده از این بازیکن نزدیک محوطه دریافت کنند و با ضربه به دروازه یا ارسال پاس عمق تبدیل به موقعیت کنند.

عارف آقاسی اکثر توپ ها را یا با ارسال های بلند و یا به صورت زمینی و با فاصله زیاد در اختیار بازیکنان خط حمله تراکتور قرار می‌داد و خط هافبک ذوب آهن را از جریان بازی خارج کرده بود که محمد ربیعی برای مقابله با این تاکتیک هافبک های دفاعی خود را نزدیک به مدافعان وسط قرار داده بود و همین موضوع باعث شده بود تا بازیکنان کناری تراکتور فرصت های خوبی پیدا کنند.

جعفری در این مسابقه موقعیت های گلزنی خوبی هم داشت که ضربات او با بدشانسی در آستانه ورود به دروازه به مدافعان ذوب آهن برخورد کرد یا با واکنش های خوب پارسا جعفری همراه شد و نتوانست طعم گلزنی را در این بازی حذفی بچشد.

تراکتور در این مسابقه با رویکرد فنی متفاوت نسبت به بازی لیگ وارد شده بود و به خوبی توانست ذوب آهن را تحت فشار قرار دهد و اکثر دقایق بازی را صاحب توپ، میدان و موقعیت باشد.

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • (ویدئو) آموزش فرستادن صلوات توسط بازیکنان تراکتور به گوستاوو
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند