Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین قدیمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در مراسم افتتاح تعدادی از پروژه‌های برقی در اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: در ۱۱ شهرستان استان اردبیل در هفته مبارک دولت پروژه‌هایی در راستای تامین برق مطمئن و پایدار به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه در این هفته مبلغ ۶۸۰ میلیارد ریال پروژه برقی در استان افتتاح می‌شود، که شامل: پارس آباد به مبلغ ۹۰ میلیارد ریال، اصلاندوز ۱۵ میلیارد ریال، بیله سوار ۴۰ میلیارد ریال، مشگین شهر ۸۰ میلیارد ریال، گرمی ۵۷ میلیارد ریال، نیر ۲۶ میلیارد ریال، سرعین ۳۷ میلیارد ریال، نمین ۹۴ میلیارد ریال، کوثر ۳۰ میلیارد ریال، خلخال ۴۵ میلیارد ریال و شهرستان اردبیل ۱۶۶ میلیارد ریال می‌باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان در اجرای این پروژه‌ها، ابراز امیدواری کرد که انشالله با بهره برداری از آن‌ها، موجبات افزایش رضایتمندی هم استانی‌های عزیز از شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل بیش از پیش فراهم آید.

مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل نیز گفت: پروژه‌های حوزه برق شهرستان اردبیل که در هفته مبارک دولت در حال افتتاح هستند نزدیک به ۱۶۶ میلیارد ریال می‌باشد که شامل پروژه‌های سرمایه گذاری توزیع، پروژه‌های نیرو رسانی، روشنایی معابر شهری و روستایی و طرح‌های کاهش تلفات انرژی می‌باشد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق رسانی هفته دولت افتتاح پروژه توزیع برق شرکت توزیع نیروی برق استان استان اردبیل میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد

قاسمعلی نیک‌پسند مدیر جهاد کشاورزی جوین گفت: این واحد پرورش قارچ به صورت صنعتی با سطح زیر کشت چهار هزار و ۸۰ مترمربع با ظرفیت تولید سالانه ۹۰ تن محصول فعال شده است.

وی افزود: برای ایجاد این واحد تولیدی ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات و ۴۰ میلیارد ریال از محل خودیاری مجری هزینه شده است که از این طریق ۱۲ فرصت شغلی فراهم و در نخستین سال بهره برداری پنج دوره محصول قارچ تولید می‌شود.

قارچ محصولی زودبازده است که کشت آن به علت شاخص‌های اقتصادی، زیست محیطی، تغذیه‌ای و دارویی اهمیت زیادی پیدا کرده است.

گستره زمین‌های باغی و زراعی جوین ۳۵ هزار هکتار و محصولات عمده آن گندم، جو، چغندر قند، زیره، پیاز، هندوانه و پسته است که ۱۲ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری و طیور این شهرستان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد